Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ring meg da.. ;)

*kremt* Flørting? Apedans!

Done.. :( Unnskyld pus. jeg prøver virkelig hardt. bare en flørt den siste halvtimen!

Jeg prøver å lage sånn hjerte i signaturen min med ditt nick, men får ikke til. Prøver å kopiere fra Nora sin signatur, men da jeg oppdaterer signaturen forandrer tegnene seg.

Lenke til kommentar
Done.. :( Unnskyld pus. jeg prøver virkelig hardt. bare en flørt den siste halvtimen!

Jeg prøver å lage sånn hjerte i signaturen min med ditt nick, men får ikke til. Prøver å kopiere fra Nora sin signatur, men da jeg oppdaterer signaturen forandrer tegnene seg.

Nååh^^ Det der er verdt fire apedanser!

Lenke til kommentar

Sux to be you :!:

Funker her.

Lenke til kommentar

Nååh^^ Det der er verdt fire apedanser!

Nå forvirrer du følelesene mine.. jeg trodde apedansen var en slags avstraffelse, ikke noe jeg måtte gjøre i tilleg når jeg skal skjenke deg en gave.. :(

Eller liker du dansen nå?

Lenke til kommentar
Nå forvirrer du følelesene mine.. jeg trodde apedansen var en slags avstraffelse, ikke noe jeg måtte gjøre i tilleg når jeg skal skjenke deg en gave.. :(

Haha nei det jeg mente er at du slipper fire apedanser fordi du prøvde med nicket ;) Men apedansen er kul uansett. Nesten like kul som å smelle bobleplast.

Lenke til kommentar

Haha nei det jeg mente er at du slipper fire apedanser fordi du prøvde med nicket ;) Men apedansen er kul uansett. Nesten like kul som å smelle bobleplast.

Najs! Men er bare å si om du vil at jeg skal ta apedansen altså!

Skal vi legge oss på gulvet å bare RULLE i masse bobleplast sammen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...