Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fy faen, fransk rock er så love. Indochine <3 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *kremt* Flørting? Apedans! er ikke noe mellom oss da... vi er bare venner natta alle sammen... går og legger meg jeg også nå snakkes i morgen fra 9 og utover Natta lillevenn Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ring meg da.. *kremt* Flørting? Apedans! Done.. Unnskyld pus. jeg prøver virkelig hardt. bare en flørt den siste halvtimen! Jeg prøver å lage sånn hjerte i signaturen min med ditt nick, men får ikke til. Prøver å kopiere fra Nora sin signatur, men da jeg oppdaterer signaturen forandrer tegnene seg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Done.. Unnskyld pus. jeg prøver virkelig hardt. bare en flørt den siste halvtimen! Jeg prøver å lage sånn hjerte i signaturen min med ditt nick, men får ikke til. Prøver å kopiere fra Nora sin signatur, men da jeg oppdaterer signaturen forandrer tegnene seg. Nååh^^ Det der er verdt fire apedanser! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Done.. Unnskyld pus. jeg prøver virkelig hardt. bare en flørt den siste halvtimen! Jeg prøver å lage sånn hjerte i signaturen min med ditt nick, men får ikke til. Prøver å kopiere fra Nora sin signatur, men da jeg oppdaterer signaturen forandrer tegnene seg. Sux to be you :!: Funker her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fy faen, fransk rock er så love. Indochine <3 Fransk folkemusikk er det eneste som er verdt å høre på av fransk musikk. Og jeg har hørt the works. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Done.. Unnskyld pus. jeg prøver virkelig hardt. bare en flørt den siste halvtimen! Jeg prøver å lage sånn hjerte i signaturen min med ditt nick, men får ikke til. Prøver å kopiere fra Nora sin signatur, men da jeg oppdaterer signaturen forandrer tegnene seg. Nååh^^ Det der er verdt fire apedanser! Nå forvirrer du følelesene mine.. jeg trodde apedansen var en slags avstraffelse, ikke noe jeg måtte gjøre i tilleg når jeg skal skjenke deg en gave.. Eller liker du dansen nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fy faen, fransk rock er så love. Indochine <3 Fransk folkemusikk er det eneste som er verdt å høre på av fransk musikk. Og jeg har hørt the works. Skal jeg liksom la en svett, ekkel nerd bestemme hva av fransk musikk jeg vil høre på? x) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fy faen, fransk rock er så love. Indochine <3 Fransk folkemusikk er det eneste som er verdt å høre på av fransk musikk. Og jeg har hørt the works. Skal jeg liksom la en svett, ekkel nerd bestemme hva av fransk musikk jeg vil høre på? x) Ja, tenk. For du har 6 pupper Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan fikser jeg sånn at jeg ikke får mail fra Facebook? Vet det går ann siden en kompis av meg har gjort det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det var det jeg viste. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå forvirrer du følelesene mine.. jeg trodde apedansen var en slags avstraffelse, ikke noe jeg måtte gjøre i tilleg når jeg skal skjenke deg en gave.. Eller liker du dansen nå? Haha nei det jeg mente er at du slipper fire apedanser fordi du prøvde med nicket Men apedansen er kul uansett. Nesten like kul som å smelle bobleplast. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da går jeg og legger meg God natt alle sammen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan fikser jeg sånn at jeg ikke får mail fra Facebook? Vet det går ann siden en kompis av meg har gjort det. http://www.facebook.com/editaccount.php?notifications Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Espen: Det er enkelt å kutte ut røykinga. Før røyka jeg minst 25 om dagen(svensk pakke) og slutta på dagen, 3 dager siden nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå forvirrer du følelesene mine.. jeg trodde apedansen var en slags avstraffelse, ikke noe jeg måtte gjøre i tilleg når jeg skal skjenke deg en gave.. Eller liker du dansen nå? Haha nei det jeg mente er at du slipper fire apedanser fordi du prøvde med nicket Men apedansen er kul uansett. Nesten like kul som å smelle bobleplast. Najs! Men er bare å si om du vil at jeg skal ta apedansen altså! Skal vi legge oss på gulvet å bare RULLE i masse bobleplast sammen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan fikser jeg sånn at jeg ikke får mail fra Facebook? Vet det går ann siden en kompis av meg har gjort det. http://www.facebook.com/editaccount.php?notifications Tusen takk <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Espen: Det er enkelt å kutte ut røykinga. Før røyka jeg minst 25 om dagen(svensk pakke) og slutta på dagen, 3 dager siden nå. 3 dager siden? Lal. Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg merker det helt jævlig at jeg vil ha røyk, men overser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg