Sidious Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, folkens. Lenge sida sist. Er i Norge og jobber i sommer, så det har ikke blitt mye forumsurfing på meg. Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin sommer så langt? Jeg stortrives selv om været er elendig (Nord-Norge...). Koselig å se familie og slektninger igjen. Vurderer å dra på kino i kveld, men det blir bare aktuelt hvis broderen blir med. Herlig sommer med masse bading. Hvor lenge blir du i landet? Hørtes herlig ut. Det har ikke akkurat vært vær til å bade her oppe, selv om barna til søstrene mine våget seg ut i sjøen for en snau uke siden. Nå har jeg jo vært her siden begynnelsen av juni, så jeg blir bare i to uker til. Deretter bærer det til Danmark i bryllup, og så blir det vel en liten ferie (kanskje til Portugal). Gleder meg til å flytte til Norge igjen, men kommer nok ikke til å bosette meg nordpå. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Y'all gon' make loose ma mind! Up in herre, up in herre! Ble så sinnsykt happy etter 1 times sykkeltur! Endorfiner ftw!! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Skal si man blir tørst av tre mils sykkeltur uten vann.. :cool: edit: Endret 19. juli 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Trur man tar middagen borte på wing wah house i dag. Spareribs med sur søt saus Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Trur man tar middagen borte på wing wah house i dag. Spareribs med sur søt saus Hørte jeg noen skrike "digg"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ikke meg. Jeg fordrar ikke kinamat som er druknet i sursøt saus. Det er enten drukna i SS saus eller så er alt bare brunt og trist. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gud er MYE BEDRE! ...På kinamat? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gud er MYE BEDRE! ...På kinamat? Shazam, OHYEAH! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 I say what! På data forumet er det annonse for Komplett superweekend, men det er bare et banner på siden dems, ikke noe tilbud Look! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gud er MYE BEDRE! ...På kinamat? ...som kinamat? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gud er MYE BEDRE! ...På kinamat? ...som kinamat? ...diagonalt på skrått for kinamat. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 I say what! På data forumet er det annonse for Komplett superweekend, men det er bare et banner på siden dems, ikke noe tilbud Look! Det er fordi de har ett såkalt "LAGERSALG" denne uka, og er derfor ikke vits å ha både Ukens Tilbud, Lagersalg og Superweekend på en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Endelig tilbake fra Karlstad, det har vært en intressant helg, mildt sagt. Og du verden hvor sliten jeg er. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 I say what! På data forumet er det annonse for Komplett superweekend, men det er bare et banner på siden dems, ikke noe tilbud Look! Det er fordi de har ett såkalt "LAGERSALG" denne uka, og er derfor ikke vits å ha både Ukens Tilbud, Lagersalg og Superweekend på en gang Thank you! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 FORBANNA SATANS JÆVLA KJØKKENSTOL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet om noe som burde kjøpes på Sverige tur ?? Vi skal bare kjøre gjennom Sverige på tirsdag kanskje Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kjøpt med deg ett dusin blondiner Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Sikkert noen her inne som skjønner seg bedre på kjøp av leilighet enn meg. Jeg fant en leilighet som ligger rett ved siden av der jeg arbeider, så det passer meg ganske bra. Men det jeg lurer på er prisen. På finn.no står det følgende: Totalt 300.000,- Fellesformue 18.801,- Felleskostnader 1.500,- Betyr det at det koster 1500 i måneden? Syns det virket litt billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg