Mikkel™ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lager vulkano burgere med cayenne pepper, chili pulver og peppermix Serveres med jalapenos og 15 liter vann Me want Vil se bilder når de er ferdig. For sent. Spiste de og sovna på sofaen xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 But I has blakk ._. That's allright. Colored people are allowed on the buses these days. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Stilig, men jeg har ikke penger til bussen : | Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, folkens. Lenge sida sist. Er i Norge og jobber i sommer, så det har ikke blitt mye forumsurfing på meg. Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin sommer så langt? Jeg stortrives selv om været er elendig (Nord-Norge...). Koselig å se familie og slektninger igjen. Vurderer å dra på kino i kveld, men det blir bare aktuelt hvis broderen blir med. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 But I has blakk ._. Dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Stjel en sykkel? Sykkel har jeg faktisk. Jeg har ikke råd til Ghostbusters, cos aye orderd DIS @Bazukh I know ._. Endret 19. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, folkens. Lenge sida sist. Er i Norge og jobber i sommer, så det har ikke blitt mye forumsurfing på meg. Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin sommer så langt? Jeg stortrives selv om været er elendig (Nord-Norge...). Koselig å se familie og slektninger igjen. Vurderer å dra på kino i kveld, men det blir bare aktuelt hvis broderen blir med. Herlig sommer med masse bading. Hvor lenge blir du i landet? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 For sent. Spiste de og sovna på sofaen xD Shaitz, trodde dere snakka om insekter før jeg leste hva du svarte på. Apropos spising av insekter har jeg lyst til å smake sånne gresshopper som de steker i Afrika eller hva det er. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Men NiXx! Hva skjer med at du bare forsvant a? Helt bortevekke, også plutselig tilbake igjen? Beveget du deg ut i RL? Eller har jeg bare hatt en blind periode? edit: Ikke nysgjerrig i det hele tatt. Neida. Endret 19. juli 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lurer på hvorfor sånne insekter er så retarderte. Jeg holdt på med en veps i gardinene igår, han dunka mot vinduet hele tida eller gjemte seg i gardinen. Så jeg satte vinduet på vidt gap og ristet gardinen. Han fløy halvveis ut, og kom inn igjen. Men NiXx! Hva skjer med at du bare forsvant a? Helt bortevekke, også plutselig tilbake igjen? Beveget du deg ut i RL? Eller har jeg bare hatt en blind periode? edit: Ikke nysgjerrig i det hele tatt. Neida. Han var i kjelleren min, ofc. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) A series of unfortunate events : o ....så den 3 måneder i strekk, its thrilling! Endret 19. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Han var i kjelleren min, ofc. Aha! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lurer på hvorfor sånne insekter er så retarderte. Jeg holdt på med en veps i gardinene igår, han dunka mot vinduet hele tida eller gjemte seg i gardinen. Så jeg satte vinduet på vidt gap og ristet gardinen. Han fløy halvveis ut, og kom inn igjen. You dirty mind.. Forøvrig overrraskende mye jenter her inne i dag. *ta av seg hatten* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Han var i kjelleren min, ofc. Aha! Jeg kjøpte safari-kjeks og cola til ham, en badeand, og et sånt stort europris-basseng som han kunne ha i kjelleren. Etter det nektet han å komme ut på.. ja. Lenge. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 For sent. Spiste de og sovna på sofaen xD Shaitz, trodde dere snakka om insekter før jeg leste hva du svarte på. Apropos spising av insekter har jeg lyst til å smake sånne gresshopper som de steker i Afrika eller hva det er. Ja jeg spiste en øyenstikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg