Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, folkens. :) Lenge sida sist. Er i Norge og jobber i sommer, så det har ikke blitt mye forumsurfing på meg. Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin sommer så langt? Jeg stortrives selv om været er elendig (Nord-Norge...). Koselig å se familie og slektninger igjen. Vurderer å dra på kino i kveld, men det blir bare aktuelt hvis broderen blir med.

Lenke til kommentar
Hei, folkens. :) Lenge sida sist. Er i Norge og jobber i sommer, så det har ikke blitt mye forumsurfing på meg. Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin sommer så langt? Jeg stortrives selv om været er elendig (Nord-Norge...). Koselig å se familie og slektninger igjen. Vurderer å dra på kino i kveld, men det blir bare aktuelt hvis broderen blir med.

Herlig sommer med masse bading. Hvor lenge blir du i landet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lurer på hvorfor sånne insekter er så retarderte. Jeg holdt på med en veps i gardinene igår, han dunka mot vinduet hele tida eller gjemte seg i gardinen. Så jeg satte vinduet på vidt gap og ristet gardinen. Han fløy halvveis ut, og kom inn igjen.

:ohmy:

Men NiXx! Hva skjer med at du bare forsvant a? Helt bortevekke, også plutselig tilbake igjen? Beveget du deg ut i RL? :wow: Eller har jeg bare hatt en blind periode?

edit: Ikke nysgjerrig i det hele tatt. Neida.

Han var i kjelleren min, ofc.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor sånne insekter er så retarderte. Jeg holdt på med en veps i gardinene igår, han dunka mot vinduet hele tida eller gjemte seg i gardinen. Så jeg satte vinduet på vidt gap og ristet gardinen. Han fløy halvveis ut, og kom inn igjen.

:ohmy:

You dirty mind.. :p

Forøvrig overrraskende mye jenter her inne i dag. *ta av seg hatten*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Han var i kjelleren min, ofc.

Aha! :idea:

Jeg kjøpte safari-kjeks og cola til ham, en badeand, og et sånt stort europris-basseng som han kunne ha i kjelleren. Etter det nektet han å komme ut på.. ja. Lenge.

Lenke til kommentar
For sent. Spiste de og sovna på sofaen xD

Shaitz, trodde dere snakka om insekter før jeg leste hva du svarte på. Apropos spising av insekter har jeg lyst til å smake sånne gresshopper som de steker i Afrika eller hva det er.

Ja jeg spiste en øyenstikker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...