Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Husket jeg kjørte på en sånn en gang jeg kjørte moped.. Hadde heller ikke hjelm på meg og fikk den rett i tryne. Det var jævlig det. :O

Siden du nevnte det får jeg nevne at en spurv traff meg rett i hjelmen når jeg var ute å kjørte i går :!:

Den fløy videre etterpå, men fy faen som jeg skvatt :!:

Skulle likt å sett begge deler. :p

Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg Firefox til standard nettleser igjen? Safari ble valgt til det med en feil...

Instillinger --> Avansert --> Skjekk alltid om Firefox er standard nettleser ved oppstart (trykk på "skjekk nå" knappen til høyre) ;)

Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg Firefox til standard nettleser igjen? Safari ble valgt til det med en feil...

Instillinger --> Avansert --> Skjekk alltid om Firefox er standard nettleser ved oppstart (trykk på "skjekk nå" knappen til høyre) ;)

Takker ;)

hvorfor har du safari med det første? :p

På pc'en fra før av (skole PC)

Lenke til kommentar

Ah ... Jeg digger å stå opp til middag, stappe meg med middag, dessert og kake og så slenge meg ned i kjelleren igjen og spille AO og høre på Kim Larsen ^^

Så blir det å prøve å få tak i folk (ei jente) og høre om noen (hu) vil være med på kino eller finne på et eller annet med meg :p

Lenke til kommentar

Kjente noe kilte meg på låret i morrest , tok vekk dyna å der gikk en slik jævel bare med lenger kropp

240px-Cadeladefrade_045eue.jpg

Full panikk , jeg gikk i ring på soveromsgulvet 

Nå i ettertid var det jo bare morsomt , fant ut den ikke er giftig eller farlig. biter ikke hardt heller så 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...