Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men hvor går egentlig grensen mellom åpent forhold og ett "standard" forhold? Espen får ikke lov å kline, kysse, sexe eller klå på andre mennesker, men han har fritt spillerom for å flørte, basicly så langt han vil dra den. Ut fra slik du forklarer det Lars, så høres det jo ut som om vi har ett åpent forhold på lavt nivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvor går egentlig grensen mellom åpent forhold og ett "standard" forhold? Espen får ikke lov å kline, kysse, sexe eller klå på andre mennesker, men han har fritt spillerom for å flørte, basicly så langt han vil dra den. Ut fra slik du forklarer det Lars, så høres det jo ut som om vi har ett åpent forhold på lavt nivå.

Grensen er flytende... Men, ja, da vil jeg si dere har det på et lavt nivå. Selv om jeg mener det er på et veldig lavt nivå.

Lenke til kommentar
Grensen er flytende... Men, ja, da vil jeg si dere har det på et lavt nivå. Selv om jeg mener det er på et veldig lavt nivå.
Men jo mer flytende grensen er, jo vanskeligere blir det jo å definere. Jeg føler ikke jeg er i ett åpent forhold. Jeg føler bare at jeg ikke gidder (eller har noe særlig lyst) til å begynne ett digert prosjekt og forandre hele kjæresten min, holdninger og oppførsel. Jeg føler egentlig bare at jeg har innfunnet meg med personligheten, holdningene og oppførselen hans. Fremdeles ett åpent forhold, om enn på lavt nivå?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jaok, Vil du utdype meg? :fix:

 

Du har Lars din skitne menneskevalp, hold dine skitne vantrotunge fantasier for deg selv : o

 

Hvorfor ikke gjennom en trampoline?

 

5 ord: Ez-Mode.

5 ord ja. :p Og det er du som har skitne fantasier om å ha orgy med oss på mars!

THAT'S IT! I'M MOVING TO MARS!

 

Jeg er ikke en skitten menneskevalp! Aldri i verden om jeg godtar å bli kalt en valp!

Det var jo meg som var valpen da. Men jeg kan godt sette halsbånd på deg og gå lange turer med deg. :D

 

Men hvor går egentlig grensen mellom åpent forhold og ett "standard" forhold? Espen får ikke lov å kline, kysse, sexe eller klå på andre mennesker, men han har fritt spillerom for å flørte, basicly så langt han vil dra den. Ut fra slik du forklarer det Lars, så høres det jo ut som om vi har ett åpent forhold på lavt nivå.

Hvorfor får han flørte?

Lenke til kommentar
Men hvor går egentlig grensen mellom åpent forhold og ett "standard" forhold? Espen får ikke lov å kline, kysse, sexe eller klå på andre mennesker, men han har fritt spillerom for å flørte, basicly så langt han vil dra den. Ut fra slik du forklarer det Lars, så høres det jo ut som om vi har ett åpent forhold på lavt nivå.

Hvorfor får han flørte?

En ting er at jeg egentlig ikke har noe problem med det (når jeg ser hvem han flørter med forstår jeg hvor lite han egentlig legger i det), noe annet er at jeg ikke tror det er fysisk mulig å stoppe ham. Dessuten, i det jeg prøver å få ham til å slutte å flørte, så ødelegger jeg ham. Altså, jeg hadde (om jeg hadde lykkes) endt opp med å være sammen med en helt annen fyr enn den jeg elsker.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
5 ord ja. tongue.gif Og det er du som har skitne fantasier om å ha orgy med oss på mars!

THAT'S IT! I'M MOVING TO MARS!

 

Ok den funka ikke når jeg så at den tilfeldigvis hadde 5 BOKSTAVER, I fail at funny.

 

FLytte? du kanke bo på en sjokolade din tøs!

Kan jeg vel!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg aner ikke hva slags idèer Lars har prakket på deg, men han er orginal, det skal han ha.

Det er nok mine helt egne, superduperkinky fantasier. :ohmy:

 

Jeg tror ikek jeg skal nevne høyt hva jeg prakker på Anfall.

Hermann?

 

 

 

OH YES! I WHENT THERE!

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...