tsghost Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er det som teller, er det ikke? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Folkens! Jeg har ett spørsmål. Hva er forskjellen mellom et åpent forhold og et forhold? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Folkens! Jeg har ett spørsmål. Hva er forskjellen mellom et åpent forhold og et forhold? Hvis du skjønner denne så ser du forskjellen. "I may fuck other people but I only sleep with you" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ehm... Ikke egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ehm... Ikke egentlig. Da er ikke åpent forhold noe for deg. Det har med forskjellen mellom sex og kjærlighet å gjøre. Det er et skille der. Hvertfall for noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har funnet ut at jeg suger i World In Conflict .. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da er ikke åpent forhold noe for deg. Det har med forskjellen mellom sex og kjærlighet å gjøre. Det er et skille der. Hvertfall for noen. Hehe, hadde ikke tenkt på det heller. Bare lurte, egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da er ikke åpent forhold noe for deg. Det har med forskjellen mellom sex og kjærlighet å gjøre. Det er et skille der. Hvertfall for noen. Hehe, hadde ikke tenkt på det heller. Bare lurte, egentlig. Vel... For å svare på det egentlige spørsmålet ditt så betyr åpent forhold at man har lov til å leke med andre innenfor de grenser som man i felleskap har satt opp. Det kan bety sec, men ikke kysss. Det kan bety kyss, men ikke sex. Det kan bety kyss og sex, men ikke sove med. Det kan bety sex, men ikke "kos". Det er opp til deg og din å definere... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Aha - så det er på en måte et forhold, men at man har litt slappere tøyler? At det ikke er så mange "regler" o.l som det er i ett vanlig forhold. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Aha - så det er på en måte et forhold, men at man har litt slappere tøyler? At det ikke er så mange "regler" o.l som det er i ett vanlig forhold. Jeg vil ikke si det. Det stiller ganske sterke krav til klare regler når man har et åpent forhold. For man må vite hvor grensen er sånn at man ikke trosser den. Det finnes uttallige former for åpne forhold, men gjengangeren er det at fysisk lek ikke teller på samme som det psykiske båndet du har med din kjære. Altså du kan gjerne knulle noen andre, men du deler ikke dine intime hemmeligheter med dem. Det er for deg og kjæresten din. Jeg vet ikke om jeg klarer å forklare deg forskjellen på en nogenlunde forståbarmåte. Jeg vet forskjellen, men om jeg klarer å formidle den til deg er noe annet. edit: se for deg at dama di dro på byen og når hu kom hjem så fortalte hu at hu hadde hatt jævlig god sex med en random fyr hu traff på et utested og du ikke ble sjalu for du visste at det var deg hu kom hjem til og det hadde ikke betydd noe for henne om du gjorde det samme. Endret 19. juli 2009 av Lars Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg skjønte det faktisk. Takk for svaret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) edit: se for deg at dama di dro på byen og når hu kom hjem så fortalte hu at hu hadde hatt jævlig god sex med en random fyr hu traff på et utested og du ikke ble sjalu for du visste at det var deg hu kom hjem til og det hadde ikke betydd noe for henne om du gjorde det samme. Hadde det vært meg så hadde jeg sikkert blitt like fornærma om det var sex det var snakk om. Skjønner greia med det engelske sitatet, men likevel. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men sex betyr litt masse, kanskje like mye som kjærligheten i et forhold. Kanskje det er fordi jeg er jente. (Inbiller meg at gutter generelt har letter for å kunne randoms uten å blande inn følelser.) Kan hende jeg tar feil da. Edit: Så er ikke jeg, og har aldri vært i et åpent forhold da. Men utifra dette skjønner man sikkert at jeg aldri kunne tenke meg det heller. Endret 19. juli 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Åhh faen jeg tok nettopp nesten selvmord !! Jeg hadde høytalerne på fullt mens jeg hadde headsette på så det ikke kom lyd ut av dem så tar jeg dem ut av PCen mitt i sang og "BOOOOOOOOOOOM!!" full bass og alt shitt skremte jo livshiten av meg og nabo hunden klikka helt med og bjeffe .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Men der har du akkurat det jeg snakka om. Individuelle regler for individuelle forhold. Man gjør selvsagt ikke no den andre ikke ville gått med på. Det er utroskap og utroskap er ikke ok. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg må bare få sagt at Freddy Krueger eier Jason Vorhees, anyday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg må bare få sagt at Freddy Krueger eier moren min, anyday. Javel? Vil du utdype det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Oh I wish. Hvis jeg var sønnen til Freddy hadde jeg kanskje hatt mot nok til å dra til deg og filetere deg gjennom veggen. Men akk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) nvm, jeg er trøtt. Men hvorfor vil du det? Hvorfor voldtar du ikke et esel på sofaen din isteden? Endret 19. juli 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jaok, Vil du utdype meg? :fix: Du har Lars din skitne menneskevalp, hold dine skitne vantrotunge fantasier for deg selv : o Hvorfor ikke gjennom en trampoline? 5 ord: Ez-Mode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg er ikke en skitten menneskevalp! Aldri i verden om jeg godtar å bli kalt en valp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg