Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er ikke åpent forhold noe for deg. Det har med forskjellen mellom sex og kjærlighet å gjøre. Det er et skille der. Hvertfall for noen.
Hehe, hadde ikke tenkt på det heller. Bare lurte, egentlig.

Vel... For å svare på det egentlige spørsmålet ditt så betyr åpent forhold at man har lov til å leke med andre innenfor de grenser som man i felleskap har satt opp. Det kan bety sec, men ikke kysss. Det kan bety kyss, men ikke sex. Det kan bety kyss og sex, men ikke sove med. Det kan bety sex, men ikke "kos". Det er opp til deg og din å definere...

Lenke til kommentar
Aha - så det er på en måte et forhold, men at man har litt slappere tøyler? At det ikke er så mange "regler" o.l som det er i ett vanlig forhold.

Jeg vil ikke si det. Det stiller ganske sterke krav til klare regler når man har et åpent forhold. For man må vite hvor grensen er sånn at man ikke trosser den.

Det finnes uttallige former for åpne forhold, men gjengangeren er det at fysisk lek ikke teller på samme som det psykiske båndet du har med din kjære. Altså du kan gjerne knulle noen andre, men du deler ikke dine intime hemmeligheter med dem. Det er for deg og kjæresten din. Jeg vet ikke om jeg klarer å forklare deg forskjellen på en nogenlunde forståbarmåte. Jeg vet forskjellen, men om jeg klarer å formidle den til deg er noe annet. :p

edit: se for deg at dama di dro på byen og når hu kom hjem så fortalte hu at hu hadde hatt jævlig god sex med en random fyr hu traff på et utested og du ikke ble sjalu for du visste at det var deg hu kom hjem til og det hadde ikke betydd noe for henne om du gjorde det samme.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
edit: se for deg at dama di dro på byen og når hu kom hjem så fortalte hu at hu hadde hatt jævlig god sex med en random fyr hu traff på et utested og du ikke ble sjalu for du visste at det var deg hu kom hjem til og det hadde ikke betydd noe for henne om du gjorde det samme.

Hadde det vært meg så hadde jeg sikkert blitt like fornærma om det var sex det var snakk om. Skjønner greia med det engelske sitatet, men likevel. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men sex betyr litt masse, kanskje like mye som kjærligheten i et forhold. Kanskje det er fordi jeg er jente. (Inbiller meg at gutter generelt har letter for å kunne randoms uten å blande inn følelser.) Kan hende jeg tar feil da.

Edit: Så er ikke jeg, og har aldri vært i et åpent forhold da. Men utifra dette skjønner man sikkert at jeg aldri kunne tenke meg det heller. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Åhh faen jeg tok nettopp nesten selvmord !!

Jeg hadde høytalerne på fullt mens jeg hadde headsette på så det ikke kom lyd ut av dem så tar jeg dem ut av PCen mitt i sang og "BOOOOOOOOOOOM!!" full bass og alt shitt skremte jo livshiten av meg og nabo hunden klikka helt med og bjeffe ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

nvm, jeg er trøtt. :p

Men hvorfor vil du det? Hvorfor voldtar du ikke et esel på sofaen din isteden?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...