Nopros Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Takk Mikkel Nå er det ut og fotball med lillebror, må bli god til forumtreffet i Oslo Og etterpå er det slegge VS printer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 <StrangelyUnoriginal>So I was at Walmart, being the financial transaction overlord of register 21. Rite, and this kid walks up, I ring up his items and he says, "So I heard you like mudkips?" so I acted all confused like he expected me to andhe had a little faggoty giggle then he asked me what his total was and I said, "Your total, IT'S OVER NINE THOUSSSSSSAAAAND!" and my manager was like, "lol wtf?" then I grabbed the pricing scanner and crushed it in my hand. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg tenkte på Øks vs Thompson modem fra telenor. men så viste det seg det at den faktisk kaaaaan være god å ha i noen situasjoner... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Mitt modem (546T2) fungerte knall hele tida når jeg hadde det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 JEG SKAL LAGE PANNEKAKER MED JENTA MI IDAG NAM! Får jeg smake jeg også? Mitt modem (546T2) fungerte knall hele tida når jeg hadde det.Mitt fungerer ikke såå knall Hei, forresten. Glufsa og jeg våknet nettop etter å ha lagt oss.. klokka 6 på morran, han er as we speak i dursen og jeg er sulten og skal lage mat. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kan sende ein. PM med adresse Ny CD anyone? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14077352 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Nå er det ut og fotball med lillebror, må bli god til forumtreffet i Oslo Og etterpå er det slegge VS printer. Haha, om du tror du skal bli god i fotball på noen dager(ett meget flytende begrep da jeg ikke aner når treffet deres er!) tror jeg kanskje du skal foreta en liten reality-check! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kan sende ein. PM med adresse Ny CD anyone? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14077352 Bytter du vekk Rammstein!? =() Endret 18. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 back fra sverige der ingenting skjedde jeg har kjøttdeig/karbonadedeig. om jeg tiner den, og former det i ca burgerfasong, funker fett å steike det da og mekke burgere? jeg rakk ikke butikken på vei hjem med toget i sta ( ok om jeg hadde spurta hadde jeg kanskje kommi fram 5 min før det stengte ) så jeg graver og tar det jeg finner i frysern. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor skal jeg syte når jeg finner feil i prisguiden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=365 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bare å sende med en PM ja, så skal jeg se på det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bare å sende med en PM ja, så skal jeg se på det Posta det i en eller annen tråd i prisguide-forumet Er det ikke sukker i pannekaker?! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det ikke sukker i pannekaker?! Jo, på toppen. Og sikkert litt i røra. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 back fra sverige der ingenting skjedde jeg har kjøttdeig/karbonadedeig. om jeg tiner den, og former det i ca burgerfasong, funker fett å steike det da og mekke burgere? jeg rakk ikke butikken på vei hjem med toget i sta ( ok om jeg hadde spurta hadde jeg kanskje kommi fram 5 min før det stengte ) så jeg graver og tar det jeg finner i frysern. Ja, skal det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg