Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<StrangelyUnoriginal>So I was at Walmart, being the financial transaction overlord of register 21.

Rite, and this kid walks up, I ring up his items and he says, "So I heard you like mudkips?" so I acted all confused like he expected me to andhe had a little faggoty giggle then he asked me what his total was and I said, "Your total, IT'S OVER NINE THOUSSSSSSAAAAND!" and my manager was like, "lol wtf?" then I grabbed the pricing scanner and crushed it in my hand.

Lenke til kommentar
JEG SKAL LAGE PANNEKAKER MED JENTA MI IDAG :love:
NAM! Får jeg smake jeg også?

 

Mitt modem (546T2) fungerte knall hele tida når jeg hadde det.
Mitt fungerer ikke såå knall :p

 

Hei, forresten. Glufsa og jeg våknet nettop etter å ha lagt oss.. klokka 6 på morran, han er as we speak i dursen og jeg er sulten og skal lage mat.

Lenke til kommentar
Nå er det ut og fotball med lillebror, må bli god til forumtreffet i Oslo :p Og etterpå er det slegge VS printer.

 

Haha, om du tror du skal bli god i fotball på noen dager(ett meget flytende begrep da jeg ikke aner når treffet deres er!) tror jeg kanskje du skal foreta en liten reality-check! :tease:

Lenke til kommentar

back fra sverige der ingenting skjedde :D

 

 

jeg har kjøttdeig/karbonadedeig. om jeg tiner den, og former det i ca burgerfasong, funker fett å steike det da og mekke burgere? :p

jeg rakk ikke butikken på vei hjem med toget i sta ( ok om jeg hadde spurta hadde jeg kanskje kommi fram 5 min før det stengte :p ) så jeg graver og tar det jeg finner i frysern.

Lenke til kommentar
back fra sverige der ingenting skjedde :D

 

 

jeg har kjøttdeig/karbonadedeig. om jeg tiner den, og former det i ca burgerfasong, funker fett å steike det da og mekke burgere? :p

jeg rakk ikke butikken på vei hjem med toget i sta ( ok om jeg hadde spurta hadde jeg kanskje kommi fram 5 min før det stengte :p ) så jeg graver og tar det jeg finner i frysern.

Ja, skal det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...