Snurreleif Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Lars, om vi tenker på samme type ring nå. Så hadde ene læreren min en sånn ring. den ble laget slik at om damene tok den av for å være utro så ville de ikke få den på igjen. Var bulgarisk, libanonsk, kosovosk, serbisk eller noe sånt. Han hadde hvertfall fått den da han var borti de traktene under tjeneste Samme historien her, norsk-læreren min var Løytnant i Afghanistan, han hadde skaffet en derfra og utfordret klassen min til å klare å sette den sammen igjen. Ingen klarte det Og Lars, hallooooo liksom, det er jo det offisielle navnet Man kan da vel for pokker være utro selv om man har på seg en ring? Samme sa vi til læreren vår, men som han påpekte er menn der nede litt mer forsiktig med å nærme seg kvinner med gifte-ringer, da de nærmest utbryter "fuck-off" med tanke på hvordan de ser på utroskap. Derfor tar de av seg ringene. Endret 18. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 http://www.puzzlering.ca/gfx/ring_animation.gif ? Kommer opp "unknown database 'images'" Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg klarte det da min utfordret oss. Kanskje det var i afghanistan han var, er litt full nå, så hukomelsen er ikke helt på topp. Er du fra bergen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 http://www.puzzlering.ca/gfx/ring_animation.gif ? Kommer opp "unknown database 'images'" Der ja... Husker jeg klarte en som var på tre ringer. Og en som var på fire, men den som var med fem ringer klarte jeg ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Er du fra bergen? Nei, verre. Trøndelag :O, men gikk skole i Trysil. Husker jeg klarte en som var på tre ringer. Og en som var på fire, men den som var med fem ringer klarte jeg ikke. Læreren vår utfordret oss med en med 5. Endret 18. juli 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Hallais folkens jeg er kommet hjem til Harstad nu Hva skjer ?? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Ahh. Prøvd å sove siden kl 1, skal opp 05.55 i morra. Tror likegodt jeg døgder.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Neeeeeeeeeeeei! Jeg løpte 7 km frem og tilbake til bensinstationen for å kjøpe røyk, også hadde jeg glemt fuckings legget. This needs to be avenged. Lets go again Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Haha, den er kjip.. Apropo nikotin, legge inn en snus. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jizzez. Tar meg noen glass vin til og en sigar i munnen. Så er vi klar for å gå. Eneste irriterende er at jeg faller så jævlig mye nå når jeg er full, så har skrapt opp knær, fjes, albuer og bryst. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Den svir, Tojo Haha, den er kjip.. Apropo nikotin, legge inn en snus. Er det Ronny du har som avatar? ;o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Ingen som er våken ?? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jo, kom hjem for 20 min siden. Løpt 14km og er ikke det minste sliten, kommer til å merke det i morgen, det garanterer jeg. Ser O.Z nå, fy faen for en bra serie. Lars, var det du som anbefalte en serie for noen uker siden? Om noe dop ting i usa? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Den svir, Tojo Haha, den er kjip.. Apropo nikotin, legge inn en snus. Er det Ronny du har som avatar? ;o Ja, hvordan det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Lite aktivitet her enda Jeg sitter nu og nyter I7 prosessoren til pappa Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Merkelig det der. Tar kvelden nu, gidder ikke være våken lenger. Eller, blir til at jeg prøver og feiler, men men. Legger jeg meg nå og sovner, så våkner jeg garantert klokka 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Satan jeg hater Norton !! Får ikke lov og skru av anti virus eller avslutte hele driten jeg må avinstallere den for at jeg skal bli kvitt den ! Jeg prøver og installere et spill men så kommer Norton og sier det er virus der PGA en aimbot !! HELVETE SATAN ALTSÅ !! 2 TIMA med nedlastning må begynne på nytt PGA NORTON !! Endret 18. juli 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg