Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Lars, om vi tenker på samme type ring nå. Så hadde ene læreren min en sånn ring. den ble laget slik at om damene tok den av for å være utro så ville de ikke få den på igjen.

Var bulgarisk, libanonsk, kosovosk, serbisk eller noe sånt. Han hadde hvertfall fått den da han var borti de traktene under tjeneste

 

 

Samme historien her, norsk-læreren min var Løytnant i Afghanistan, han hadde skaffet en derfra og utfordret klassen min til å klare å sette den sammen igjen.

Ingen klarte det :p

 

Og Lars, hallooooo liksom, det er jo det offisielle navnet :D

 

Man kan da vel for pokker være utro selv om man har på seg en ring?

 

Samme sa vi til læreren vår, men som han påpekte er menn der nede litt mer forsiktig med å nærme seg kvinner med gifte-ringer, da de nærmest utbryter "fuck-off" med tanke på hvordan de ser på utroskap.

Derfor tar de av seg ringene.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, kom hjem for 20 min siden. Løpt 14km og er ikke det minste sliten, kommer til å merke det i morgen, det garanterer jeg.

 

Ser O.Z nå, fy faen for en bra serie. Lars, var det du som anbefalte en serie for noen uker siden? Om noe dop ting i usa?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Satan jeg hater Norton !!

 

Får ikke lov og skru av anti virus eller avslutte hele driten jeg må avinstallere den for at jeg skal bli kvitt den !

 

Jeg prøver og installere et spill men så kommer Norton og sier det er virus der PGA en aimbot !!

 

HELVETE SATAN ALTSÅ !!

2 TIMA med nedlastning må begynne på nytt PGA NORTON !!

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...