Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke gratis for oss førsteåret, men forrige skoleår fikk vi ihvertfall låne skolebøker av skolen. Om man mistet noen/glemte å levere de inn på slutten av året måtte man erstatte de.

 

Mulig det er forskjellig fra fylke til fylke? Var ihvertfall slik i Østfold (Sarpsborg).

Lenke til kommentar

Vel, 08/09 måtte jeg kjøpe alle bøkene.

 

Poenget mitt var at Idrett får utstyrsstipend kanskje ikke er nødvendig, da de fleste som går der driver med en idrett fra før, og har det utstyret de trenger.

 

På den andre siden så er det vel kanskje Idretts-elever som i størst grad bruker stipendet til det det i utgangspunktet skal brukes til :p

Lenke til kommentar

Idrett, formgiving og frisørlinja er vel de som aller mest trenger det, vil jeg tro.

Såvidt jeg vet, får alle som går yrkesfaglig 800kr i utstyrstipend om de bare gidder å søke (Alle i klassen min gjorde det) :)

 

Edit: Vi fikk låne alle bøker av skolen i 08/09.

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal søke om stipend fra lånekassen. Har ikke gjort det de to første årene jeg har gått på videregående, men tenker å kanskje søke nå. Noen som aner hvor lav inntekt osv foreldre må ha osv. for at man skal få stipend?

Jeg søkte og fikk 850 kr, en venn av meg søkte, han fikk 14000 delt på høst og vår. Som han sa selv: Foreldrene hans tjener ikke all verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...