Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toth is l33t.

 

Kos. Jeg tror fibernettet til muttern er en slibrig plan for å få meg til å flytte tilbake hit eller komme oftere på besøk. Hvorfor skulle ellers ei dame som bor med ei bikkje og kun bruker pcen til å sjekke mail og nettaviser oppgradere nettet fra 4mbit til fiber? Muttern er slu.

 

Er ikke det en god plan da? Alle vinner jo. :p

Lenke til kommentar

Faen, jeg hater å jobbe utendørs før frokost, får ingen matlyst :(

 

edit:

For to dager siden ringte SOS Barnebyer til farmor og lurte på om hu ville støtte de. Hu sa nei og sa at hu hadde reservert seg mot sånt.

I dag fikk hu en giro på 6029 kr som hu visstnok skal betale i støtte.

Får da være måte på frekkhet.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Kos. Jeg tror fibernettet til muttern er en slibrig plan for å få meg til å flytte tilbake hit eller komme oftere på besøk. Hvorfor skulle ellers ei dame som bor med ei bikkje og kun bruker pcen til å sjekke mail og nettaviser oppgradere nettet fra 4mbit til fiber? Muttern er slu.

Min mor har også fiber; veldig, veldig rask fiber. Hun sjekker mail og spiller kabal.. Jeg har 1,5 mbit som ikke fungerer; bruker mobilt bredbånd når jeg er hjemme. Vurderer sterkt å si opp de jeg har fra og få noen nye. Kan få fiber selv, men må betale en ublu egenandel.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dere må skille mellom 'bits' (b), 'bytes' (B) og 'binary bytes' (for eksempel MiB)! 100Mb er ikke det samme som 100MB.

 

Endring:

Det går åtte bits på en byte, og 1000 bytes på en kilobyte og 1024 bytes på en kibibyte.

 

Leste forrige side nå, glem hele greien, det var min feil.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...