edge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei og hadet til folka. Skal på jobb i morra, så får legge meg litt tidligere enn vanlig.. Natta Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Aces: jeg elsket deg for en uke siden, men jeg tror jeg grunnstøtte da. Litt kjipt. Men hva kan jeg gjøre for å blidgjøre deg prinsessen min? Apedansen!!! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kenny: OK, Kva meinte du? eg behandlar folk med respekt? Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er klokken så mye allerede? Huff, jeg burde egentlig sove nå. Rekke skolen i morgen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Aces: jeg elsket deg for en uke siden, men jeg tror jeg grunnstøtte da. Litt kjipt. Men hva kan jeg gjøre for å blidgjøre deg prinsessen min? Apedansen!!! Hvordan gikk den igjen? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kenny: OK, Kva meinte du? eg behandlar folk med respekt? *kremt* Jeg uthevde "!!1" som jeg syns var ufattelig morsomt i og med at du akkurat hadde sagt at du ikke skrev sånn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 lol. var bare ute med hunden en tur og dere har skrevet fire sider Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 aces: ohh digar du og jonny bravo eller? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Espen: Hvorfor er du her fremdeles? Du skal være på vei til meg for å beskytte meg mot Kristian! Og kult, jeg har fått en stalker (sånn det staves?) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Haha det samme skjer på nytt og på nytt. Kan du ikke lære? Enten oppfører du deg, eller så holder du deg unna Forumkafeen. Folk er så hissige het vettu lillevenn han har virkelig ikke gjort seg fortjent til og være "lillevenn"! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *nikke*Proxy er så kjekt. "Eim beheind 7 proxies.." Om du i tillegg anskaffer enn hund så er du sikret for livet. Såfremt du ikke bor i en gul minivan. No logixz at all Derfor jeg elsker deg, Stefan! Ifølge Fox News er det høyst logisk. Hackers on steroids etc. http://www.youtube.com/watch?v=UxWgRY1I_SI Lulz were had. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Espen: Hvorfor er du her fremdeles? Du skal være på vei til meg for å beskytte meg mot Kristian! Og kult, jeg har fått en stalker (sånn det staves?) bare lukk porten du Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Espen: Hvorfor er du her fremdeles? Du skal være på vei til meg for å beskytte meg mot Kristian! Og kult, jeg har fått en stalker (sånn det staves?) Jeg er en såkalt harmløs stalker Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan gikk den igjen? Armene rett ut, nevene knyttet, armene går opp og ned, mens du bøyer knærne opp og ned også. Litt som å melke en ku egentlig. Do it! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 bare lukk porten du Jamen da må jeg gå ut, og det gidder jeg ikke. Men jeg burde legge meg nå... Klarer bare ikke Kristian: Det er ingenting som heter harmløs stalker. Men hvor i Arendal bor jeg da? Og hvor bor moren din? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da laller jeg, skole i morgen, natta! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) b-real: VI er skikkelig cool. Hvordan gpr det med dine øyne nå? Litt sånn som mine? Rødsprengt og føles ut som de er utsatt for pepperspray? Aces: Gjort.. Er vi cool? Endret 27. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 han har virkelig ikke gjort seg fortjent til og være "lillevenn"! Du har så rett så rett, lillevenn. Beklager at jeg skitnet til uttrykket Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jamen da må jeg gå ut, og det gidder jeg ikke. Men jeg burde legge meg nå... Klarer bare ikke bare og finne kontrollen til den det da... den er jo koblet nå... og samme her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg