Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Personlig liker jeg FO1 bedre (ferdigpatchet osv så klart). Men noe av grunnen kan jo være fordi jeg aldri har rundet nr.2 før heller. Bare spillt et stykke.

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg FO1 bedre (ferdigpatchet osv så klart). Men noe av grunnen kan jo være fordi jeg aldri har rundet nr.2 før heller. Bare spillt et stykke.

 

Liker 2eren best av samme grunn. Men syns det er mye morsommere å ha de første "originale" versjonene, enn samleutgivelsene som finnes i butikken idag. Selv om den første FO1-utgivelsen hadde CD cover (om ikke jeg tar helt feil).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Håhå. Jeg kom akkurat på et genialt navn til denne tråden: Den Sosiale Papirkurven.

 

Syns om den? :D

 

Det er et kledelig navn til tider, men vi kan heller sammenligne denne kaféen med en vanlig kafé som man finner på det lille butikksenteret. Der hvor alle slags folk går og ikke kun personer som vil rope ut og har noe utrolig velartikulert de skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Da er jeg enda gla for at lukt over internett ikke er noen realitet =)

"Luktoskopet" finnes. Det er ikke vanskelig å kode slik at det kan kobles opp til en hjemmeside osv. Heldigvis så ble det aldri en kommersiell suksess. Men hadde vært gøy å lage en slik hjemmeside som proof of consept.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...