Shikaru Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Shit, det lyner og tordner her. Hele dalen blir lyst opp, skulle tro Gud satt og blitzet ned på oss. indeed. virker som det er lengre unna nå enn i sta forsåvidt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Er ikke nattoget gøy? (not) Irriterende med de nye setene. Umulig å finne noen god posisjon å sove på. Jeg vet, men heldigvis sitter det ingen ved siden av meg, og jeg har sanket inn mange slike puter og polstrer alle skarpe kanter med dem, så det er ikke _så_ ille nå synes jeg. Og det gjorde alt mye bedre å se deg Lars Hvor skal du MSg? Jeg skal fra Bergen til Kristiansand med tog; Norges mest idiotiske reise, siden jeg skulle være gjerrig og spare 1000,- på å ikke ta fly. Må om Drammen.. Tolv timer, yay! Nja, sitter på toget. Vet ikke hvor vi er. Var på Finse for litt siden.Så deg på GS, men turte ikke si hei (A) Jeg så deg óg. Men nå har jeg sletta kontoen. Jeg ble altfor lei av gamle menn og par \o/ Haha, ja. Senest i sted ble jeg blunket til av en ekkel fyr med lite sjarmerende nick og profilbilde. Men men, de søte jeg har møtt der inne veier vel kanskje opp for det, tror jeg :b Endret 16. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Haha, ja. Senest i sted ble jeg blunket til av en ekkel fyr med lite sjarmerende nick og profilbilde. Men men, de søte jeg har møtt der inne veier vel kanskje opp for det, tror jeg :b Jeg har aldri brukt GS veldig aktivt. Så se sleazy meldingene fra gamle menn og gamle par har egentlig ikke blitt veid opp for av noe. Nesten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Og det gjorde alt mye bedre å se deg Lars Så du meg? Hvor? når? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Mørkt bilde FTW? Tok det når det begynte å forsvinne eller fade out Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har aldri brukt GS veldig aktivt. Så se sleazy meldingene fra gamle menn og gamle par har egentlig ikke blitt veid opp for av noe. Nesten. Hehe, ser den. Og det gjorde alt mye bedre å se deg Lars Så du meg? Hvor? når? Bare her inne da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Vink til meg når du kjører forbi drammen, jeg bor i et rødt murhøyhus som er synlig fra toget rett før stasjonen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Bare her inne da Åja... Var i Bergen i går så tenkte kanskje du hadde beglodd meg, jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Damn it I'm tired! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Herrelighet for et tordenvær, godt det endelig har gitt seg.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Vink til meg når du kjører forbi drammen, jeg bor i et rødt murhøyhus som er synlig fra toget rett før stasjonen Will do! Kanskje du får besøk en tur også.. xD Må vente i Drammen i to timer før neste tog videre :b Bare her inne da Åja... Var i Bergen i går så tenkte kanskje du hadde beglodd meg, jeg. Aha, nei. Gjorde nok ikke det altså :b Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 DW var bra nok det. Håper det er som Ehtram sa. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Fan, duppa av, våkna av at hue gikk i skrivebordet...på tide å legge seg kanskje Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Typisk at det skal komme sånt vær akkurat nå, kun 4 dager før jeg skal til Oslo. Er jo meldt bare drittvær i hovedstaden fremover:hrm: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Stikker nå, natta alle sammen Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Herrelighet for et tordenvær, godt det endelig har gitt seg.. Deilig med litt torden, få friska litt opp i lufta og. Er ikke ordentlig torden før du hører glassene klirre i skapet pga romlinga. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Noen andre som ser på 'How I met your mother' her? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Noen andre som ser på 'How I met your mother' her? Ja? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Herrelighet for et tordenvær, godt det endelig har gitt seg.. Deilig med litt torden, få friska litt opp i lufta og. Er ikke ordentlig torden før du hører glassene klirre i skapet pga romlinga. Altså, jeg liker torden jeg, for all del, men selv jeg synes det er ubehagelig når det lyser opp her som om sitter inne i en fotoboks, da blir det litt vel mye. Rumla noe helt forj**. Jeg har faktisk ikke hørt og opplevd maken på mange år, ikke siden jeg opplevde tordenvær i Spania, og taket raste sammen pga kraftig uvær og regn (nei, det er ikke tull, bestevennen min fikk faktisk nesten taket i hodet og holdt på å bli drept..). Til og med kjæresten min måtte innrømme at det var ekkelt, og lenge varte det også. Selv liker jeg en mellomting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg