Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke nattoget gøy? (not)

Irriterende med de nye setene. Umulig å finne noen god posisjon å sove på.

Jeg vet, men heldigvis sitter det ingen ved siden av meg, og jeg har sanket inn mange slike puter og polstrer alle skarpe kanter med dem, så det er ikke _så_ ille nå synes jeg. Og det gjorde alt mye bedre å se deg Lars :love:

Hvor skal du MSg?

Jeg skal fra Bergen til Kristiansand med tog; Norges mest idiotiske reise, siden jeg skulle være gjerrig og spare 1000,- på å ikke ta fly. Må om Drammen.. Tolv timer, yay!

Nja, sitter på toget. Vet ikke hvor vi er. Var på Finse for litt siden.

Så deg på GS, men turte ikke si hei (A)

Jeg så deg óg. :wee: Men nå har jeg sletta kontoen. Jeg ble altfor lei av gamle menn og par \o/

Haha, ja. Senest i sted ble jeg blunket til av en ekkel fyr med lite sjarmerende nick og profilbilde. Men men, de søte jeg har møtt der inne veier vel kanskje opp for det, tror jeg :b

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Haha, ja. Senest i sted ble jeg blunket til av en ekkel fyr med lite sjarmerende nick og profilbilde. Men men, de søte jeg har møtt der inne veier vel kanskje opp for det, tror jeg :b

Jeg har aldri brukt GS veldig aktivt. Så se sleazy meldingene fra gamle menn og gamle par har egentlig ikke blitt veid opp for av noe. Nesten.

Lenke til kommentar
Vink til meg når du kjører forbi drammen, jeg bor i et rødt murhøyhus som er synlig fra toget rett før stasjonen :p

Will do! Kanskje du får besøk en tur også.. xD Må vente i Drammen i to timer før neste tog videre :b

Bare her inne da :love:
Åja... Var i Bergen i går så tenkte kanskje du hadde beglodd meg, jeg. :p

Aha, nei. Gjorde nok ikke det altså :b

Lenke til kommentar
Herrelighet for et tordenvær, godt det endelig har gitt seg..

Deilig med litt torden, få friska litt opp i lufta og. Er ikke ordentlig torden før du hører glassene klirre i skapet pga romlinga.

Altså, jeg liker torden jeg, for all del, men selv jeg synes det er ubehagelig når det lyser opp her som om sitter inne i en fotoboks, da blir det litt vel mye. Rumla noe helt forj**. Jeg har faktisk ikke hørt og opplevd maken på mange år, ikke siden jeg opplevde tordenvær i Spania, og taket raste sammen pga kraftig uvær og regn (nei, det er ikke tull, bestevennen min fikk faktisk nesten taket i hodet og holdt på å bli drept..). Til og med kjæresten min måtte innrømme at det var ekkelt, og lenge varte det også.

Selv liker jeg en mellomting. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...