Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 MSg, du tok ikke hintet til Sameboe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Din fetter og jeg skal gifte oss har vi bestemt oss for Gratulerer Me three needs to poop. Men da blir det tredje gang i dag, og det gidder jeg ikke. Endret 16. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Nå må dere ikke være så pripne. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Her, i drøbak, tordna sånn at hele hytta rista, en cd datt ut av cdhylla og bilalarmen gikk. Og jeg sto midt i stua med gummistøvler, herrejesus. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 MSg, du tok ikke hintet til Sameboe? Nei. Mest fordi Sameboe ikke hintet. Han sa rett ut at han ikke trengte å vite at HCG måtte bæsje. Jeg for min del må ikke, jeg ville bare komme med et rim. Har du problemer med at mennesket produserer slike ekstrementer kan jeg sette opp en time hos min fadder som er psykolog. Men nei, jeg tok ikke hintet. Desutten brydde jeg meg ikke veldig at han hintet heller (noe han uansett ikke gjorde). Din fetter og jeg skal gifte oss har vi bestemt oss for Gratulerer Takk Hei bazukh. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Her, i drøbak, tordna sånn at hele hytta rista, en cd datt ut av cdhylla og bilalarmen gikk. Og jeg sto midt i stua med gummistøvler, herrejesus. Spokey! MSg, jeg har ikke noe i mot hva folk gjør på dass, men det er det at man ikke trenger å vite alt. så jeg takker pent nei til psykolog time. Men takk for tilbudet Endret 16. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 MSg, du tok ikke hintet til Sameboe? Nei. Mest fordi Sameboe ikke hintet. Han sa rett ut at han ikke trengte å vite at HCG måtte bæsje. Jeg for min del må ikke, jeg ville bare komme med et rim. Har du problemer med at mennesket produserer slike ekstrementer kan jeg sette opp en time hos min fadder som er psykolog. Men nei, jeg tok ikke hintet. Desutten brydde jeg meg ikke veldig at han hintet heller (noe han uansett ikke gjorde). Pwnage? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 MSg, du tok ikke hintet til Sameboe? *MSg pwnage innlegg* Pwnage? I got pwned. There you have it Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Endret 16. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hei bazukh. Hei MSg. Alt bra? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Si fra hvis du ombestemmer deg i henhold til psykologtimen da ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Si fra hvis du ombestemmer deg i henhold til psykologtimen da ^^ I will Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hei bazukh. Hei MSg. Alt bra? Nja, sitter på toget. Vet ikke hvor vi er. Var på Finse for litt siden. Så deg på GS, men turte ikke si hei (A) Vel, mister sikkert nett igjen snart. Isåfall, hei hei så lenge til alle. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Shit, det lyner og tordner her. Hele dalen blir lyst opp, skulle tro Gud satt og blitzet ned på oss. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 I will ^^ Vi er på Geilo btw.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 I will ^^ Vi er på Geilo btw.. Er ikke nattoget gøy? (not) Irriterende med de nye setene. Umulig å finne noen god posisjon å sove på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hvor skal du MSg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 I will ^^ Vi er på Geilo btw.. Bergensbanen ja...Da er det ikke mange timene til du tøffer forbi Vikersund heller da ^^, Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Nja, sitter på toget. Vet ikke hvor vi er. Var på Finse for litt siden.Så deg på GS, men turte ikke si hei (A) Jeg så deg óg. Men nå har jeg sletta kontoen. Jeg ble altfor lei av gamle menn og par \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg