Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSg, du tok ikke hintet til Sameboe?

Nei. Mest fordi Sameboe ikke hintet. Han sa rett ut at han ikke trengte å vite at HCG måtte bæsje. Jeg for min del må ikke, jeg ville bare komme med et rim. Har du problemer med at mennesket produserer slike ekstrementer kan jeg sette opp en time hos min fadder som er psykolog.

Men nei, jeg tok ikke hintet. Desutten brydde jeg meg ikke veldig at han hintet heller (noe han uansett ikke gjorde).

:wee:

Din fetter og jeg skal gifte oss har vi bestemt oss for :love:

Gratulerer :)

Takk :love:

Hei bazukh.

Lenke til kommentar
Her, i drøbak, tordna sånn at hele hytta rista, en cd datt ut av cdhylla og bilalarmen gikk. Og jeg sto midt i stua med gummistøvler, herrejesus.

Spokey!

MSg, jeg har ikke noe i mot hva folk gjør på dass, men det er det at man ikke trenger å vite alt. så jeg takker pent nei til psykolog time. Men takk for tilbudet :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
MSg, du tok ikke hintet til Sameboe?

Nei. Mest fordi Sameboe ikke hintet. Han sa rett ut at han ikke trengte å vite at HCG måtte bæsje. Jeg for min del må ikke, jeg ville bare komme med et rim. Har du problemer med at mennesket produserer slike ekstrementer kan jeg sette opp en time hos min fadder som er psykolog.

Men nei, jeg tok ikke hintet. Desutten brydde jeg meg ikke veldig at han hintet heller (noe han uansett ikke gjorde).

:love:

Pwnage?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...