Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, men en venn av meg kjenner Nora. Vært på samme fester og litt sånt hvor bor du? Espen: Hysj, ikke si at jeg deler kjeks med noen. Da skal alle ha... sannheten må frem vennen Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg skriv gramatisk korrekt? Eg kan ikkje for at eg er halvt russisk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bare tuller med deg ikke røp deg så fort da... kunne dratt den myye lenger! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *snip* Du spurte jo akkurat om hvorfor vi ikke liker deg, men du går jo rett over på defansiven med en gang... Hvis du er så keen på å bli likt, så kan du vel la være å poste om alt det rare du gjør og skrive litt ordentlig... Og JA, du bruker et overdrevent antall med utropstegn, spørsmålstegn og smilies... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Aces! Puuus! jeg har savnet deg! Sorry kosebjørnen min, men jeg satser aksjene mine hos henne! Er borte i tre dager og du legger allerede ann på alle andre? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bare tuller med deg Du prøver å lure meg Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro. Espen: Kom tilbake! Tør ikke sove alene. Vet ikke om Kristian kommer og skremmer meg i natt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, det har eg ikkje Etter mi meining er eg den einaste som har fornuftige meiningar Det summerer vel opp hele fyren. Nei, vent. :!: !!!!oneoneutropstegn1!1!!!!!1???++?????spørsmålstegn! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Kenny: Eg er ikkje keen på å bli likt, eg er keen på å bli behandla med respekt på lik linje med andre her Endret 27. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg skriv gramatisk korrekt? Eg kan ikkje for at eg er halvt russisk Moren til ei vennine av meg var i Chernobyl og fikk kreft, det er faktisk en og en halv uke siden legene fant ut hun var frisk Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg skriv gramatisk korrekt? Eg kan ikkje for at eg er halvt russisk Jeg kan ikke noe for at jeg er halvt irsk, men jeg klarer ihvertfall å skrive korrekt norsk. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Schnell, du blir litt flamet fordi du er veldig skinnhellig til tider, du blander mellom nynorsk og bokmål (nynorsk suger, btw) og du kommer med veldig usaklige innlegg til tider. Dessuten har du en forvirrende holdning til tegnsetting. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Aces! Puuus! jeg har savnet deg! Sorry kosebjørnen min, men jeg satser aksjene mine hos henne! Er borte i tre dager og du legger allerede ann på alle andre? Eh.. nei.. neei.. neeei hehe.. Var bare noe tull vet du! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ( Fra: Wayfirth ) ok ? det er det første du gjør når du kommer inn på et forum Har du lyst til å sende meg bilder eller? Grøss....nei, jeg sender ikke bilder Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *nikke*Proxy er så kjekt. "Eim beheind 7 proxies.." Om du i tillegg anskaffer enn hund så er du sikret for livet. Såfremt du ikke bor i en gul minivan. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg skriv gramatisk korrekt? Eg kan ikkje for at eg er halvt russisk med tanle på att du har bodd i norge mesteparten av livet. så burde du klare bedre... og det der har ikke noe med russisk og gjøre... Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du prøver å lure meg Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro. Espen: Kom tilbake! Tør ikke sove alene. Vet ikke om Kristian kommer og skremmer meg i natt moren min bor i arendal, jeg veit hvor du bor Bare tuller med deg ikke røp deg så fort da... kunne dratt den myye lenger! Orker ikke i dag, er for sliten etter helga.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg skriv gramatisk korrekt? Eg kan ikkje for at eg er halvt russisk Moren til ei vennine av meg var i Chernobyl og fikk kreft, det er faktisk en og en halv uke siden legene fant ut hun var frisk hæ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kenny: Eg er ikkje keen på å bli likt, eg er keen på å bli behandla med respekt på lik linje med andre her Du må jo gjøre deg fortjent til å bli behandlet med respekt. Du skal behandle andre som du vil bli behandlet selv! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kenny: Eg er ikkje keen på å bli likt, eg er keen på å bli behandla med respekt på lik linje med andre her Se, du blir jo sint på meg når jeg bare svarte på spørsmålet ditt jo... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *nikke*Proxy er så kjekt. "Eim beheind 7 proxies.." Don't blow my cover Nei for all del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg