Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du at han er "hovedartisten"?

Har du sjekka "YNGVAR GREGERSEN contributes on.." på http://www.rockheim.musiconline.no/shop/di...GERSEN&pg=1 ? 5 sider der å grave i hvertfall..

He he, ja, jeg vet at han er hovedartisten. Fant sangen på Norgesglasset sine spillelister, men det er bare på spillelistene til forskjellige program på P1 jeg finner sangen også. Og jeg orker ikke sitte hele dagen og høre på P1 i et håp om å få høre sangen. Hadde bare noen program på P3 spilt den, hadde det gått greit. He he.

Og jeg gikk gjennom de 5 sidene uten å finne den.

 

Eww, McD.

Jeg vurderte dog Burger King i dag, men spiste en yoghurt i stedet :p

Angrer selvfølgelig nå, da jeg hadde en allergisk reaksjon etterpå -_-

Flink gutt, eller skal jeg si dame? :) Satt lenge igår og vurderte om jeg skulle spise MCD eller en sunn middag, men da jeg fant ut at jeg var aleine heime og må ordne middag sjølv. Dermed gadd jeg ikke, dessuten var det noen kompiser i byen som var på vei til å spise. På en vis kan man si at det var to fluer i en smekk for meg :D

 

Kjipt å være allergisk mot noe, det skal gå hvis du spiser det i riktig mengde?

Vi går for gutt :) He he, ah. Kjenner til den. Bare synd at McD og BK ikke metter noe særlig da. Du blir full i magen der og da, men en halvtime og kanskje ikke det en gang senere, er du like sulten igjen. Frustrerende :p

Vel, det kommer litt an på hva jeg spiser. Frukt er insta-reaksjon uansett mengde, samme går for nøtter og grønnsaker. Melk går stort sett greit i små mengder. Typ en halv desiliter eller så.

Lenke til kommentar

Hihi, jeg og en kompis er på jobb og leker med et eldre beist av en server. 4*3ghz Xeon, 6GB ECC-RAM, 2*15k RPM SCSI-disker. Har koblet til en 14 porters SCSI-disksak. :fun:

 

Oh, i går kom pappa til Sarpsborg, og så fyllte vi kjøleskapet for mat til 700,-. Deilig å slippe å tenke på mat den neste uka :wee:

Lenke til kommentar
Du må få deg ME bazukh! :new_woot:

Jammen, det er jo ikke noe kult. :p

 

Skal du ikke ha noe sommerferie, bazukh? :wee: Du kan jo ruse deg på kofein! Kjøp alt av kofeinartikler de har på thinkgeek, hey-oo!

Jo, eller. Litt. Jeg slutter i jobben jeg har nå neste uke, også er jeg ikke helt sikker på når jeg skal begynne i neste. :ermm:

Lenke til kommentar
http://www.dontevenreply.com/

 

Vanskelig å jobbe når man kommer over slike hysterisk morsomme sider. Og jeg som har flere mail å svare på, ikke trygt :wee:

I love animals and used to ride horses so a farm would be great!
Therefore, the horses need to go. As my assistant, you will be in charge of killing the horses and dumping them in the lake behind my farm.

 

Hahahahahaha, så sinnsykt genialt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...