Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Frustrerende.

Leter etter en sang, men finner den ikke. Finner ikke noe om artisten heller.

Bortsett fra ei plate han gav ut i 96, men sangen jeg leter etter, er selvfølgelig ikke på den.

Leter i alle online musikksjapper jeg finner i et håp om å finne sangen som 256 kbps - 320 kbps MP3 til 8 spenn, men neida ><

Og ikke no på spotify? Hva heter artisten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frustrerende.

Bortsett fra ei plate han gav ut i 96, men sangen jeg leter etter, er selvfølgelig ikke på den.

Leter i alle online musikksjapper jeg finner i et håp om å finne sangen som 256 kbps - 320 kbps MP3 til 8 spenn, men neida ><

Yngvar Gregersen. Finner CDen hans fra 96, men ikke sangen jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Frustrerende.

Yngvar Gregersen. Finner CDen hans fra 96, men ikke sangen jeg leter etter.

Vet du at han er "hovedartisten"?

Har du sjekka "YNGVAR GREGERSEN contributes on.." på http://www.rockheim.musiconline.no/shop/di...GERSEN&pg=1 ? 5 sider der å grave i hvertfall..

Lenke til kommentar
Eww, McD.

Jeg vurderte dog Burger King i dag, men spiste en yoghurt i stedet :p

Angrer selvfølgelig nå, da jeg hadde en allergisk reaksjon etterpå -_-

Flink gutt, eller skal jeg si dame? :) Satt lenge igår og vurderte om jeg skulle spise MCD eller en sunn middag, men da jeg fant ut at jeg var aleine heime og må ordne middag sjølv. Dermed gadd jeg ikke, dessuten var det noen kompiser i byen som var på vei til å spise. På en vis kan man si at det var to fluer i en smekk for meg :D

Kjipt å være allergisk mot noe, det skal gå hvis du spiser det i riktig mengde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...