toth Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Frustrerende.Leter etter en sang, men finner den ikke. Finner ikke noe om artisten heller. Bortsett fra ei plate han gav ut i 96, men sangen jeg leter etter, er selvfølgelig ikke på den. Leter i alle online musikksjapper jeg finner i et håp om å finne sangen som 256 kbps - 320 kbps MP3 til 8 spenn, men neida >< Og ikke no på spotify? Hva heter artisten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) ahahahahahahaha Endret 15. juli 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Uff... har en avtale 13:00, og gjett hvem som ikke sovnet i går...... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tror han skulle ta toget østover i dag. Tilbake til utlandet altså. Jaja. Turte ikke være i Bergen lenger. Kunne jo risikere å møte på deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Frustrerende.Leter etter en sang, men finner den ikke. Finner ikke noe om artisten heller. Bortsett fra ei plate han gav ut i 96, men sangen jeg leter etter, er selvfølgelig ikke på den. Leter i alle online musikksjapper jeg finner i et håp om å finne sangen som 256 kbps - 320 kbps MP3 til 8 spenn, men neida >< Og ikke no på spotify? Hva heter artisten? Yngvar Gregersen. Finner CDen hans fra 96, men ikke sangen jeg leter etter. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nei, får kanskje tussle ned til Bergen sentrum igjen og se om det er noe liv. *vente spent på blåskjerm* På min blåskjerm? *peke til venstre* :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 http://www.flickr.com/photos/katedw/sets/7...ith/3489933430/ OMG, så genialt. Det der må jeg lage! Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 namna, btw spiste big mac igår. Oh! Lenge siden sist, har ikke spist noe fra MCD siden........... tja...... 2007? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Eww, McD. Jeg vurderte dog Burger King i dag, men spiste en yoghurt i stedet Angrer selvfølgelig nå, da jeg hadde en allergisk reaksjon etterpå -_- Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mornings! Go' mååræn! (Sagt på den bredeste bergensdialekten du kan tenke deg) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg sov deilig lenge i natt! Sikkert på grunn av all gåingen igår Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Haha, ja det ble mye gåing. Men det var kjekt. Jeg stikker ned igjen en tur nå snart. KongKake er kanskje i byen snart, så skal hilse på ham. Tar du turen etterhvert og? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Frustrerende.Leter etter en sang, men finner den ikke. Finner ikke noe om artisten heller. Bortsett fra ei plate han gav ut i 96, men sangen jeg leter etter, er selvfølgelig ikke på den. Leter i alle online musikksjapper jeg finner i et håp om å finne sangen som 256 kbps - 320 kbps MP3 til 8 spenn, men neida >< Og ikke no på spotify? Hva heter artisten? Yngvar Gregersen. Finner CDen hans fra 96, men ikke sangen jeg leter etter. Vet du at han er "hovedartisten"? Har du sjekka "YNGVAR GREGERSEN contributes on.." på http://www.rockheim.musiconline.no/shop/di...GERSEN&pg=1 ? 5 sider der å grave i hvertfall.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tar meg en "kjapp" runde settlers 2, mens dusjen er opptatt. Så tar jeg en dusj selv, og deretter tussler vi ned mot sentrum. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Eww, McD.Jeg vurderte dog Burger King i dag, men spiste en yoghurt i stedet Angrer selvfølgelig nå, da jeg hadde en allergisk reaksjon etterpå -_- Flink gutt, eller skal jeg si dame? Satt lenge igår og vurderte om jeg skulle spise MCD eller en sunn middag, men da jeg fant ut at jeg var aleine heime og må ordne middag sjølv. Dermed gadd jeg ikke, dessuten var det noen kompiser i byen som var på vei til å spise. På en vis kan man si at det var to fluer i en smekk for meg Kjipt å være allergisk mot noe, det skal gå hvis du spiser det i riktig mengde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg