Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kvifor er folk her så jævlig frekke . har eg gjort noke gale kanskje?? kan noken seie konkret kva eg gjer gale siden aller så frekke med meg? (så skal eg prøve og rette det opp) for min del, så er det hele deg av person jeg missliker... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tøsing e'kke lov mer. Dessuten er det jeg som er småripset ditt... =/ Men nå legger mrbjoern seg. Natta alle sammen *legge seg i håpet om at det kommer en annen på sin egen alder inn i DNFK, som også er skeiv en dag* Jeg er litt eldre enn deg, men jeg kan være skeiv for deg en dag? Men ikke noe berøring ok? Er ikke klar for det enda.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kvifor er folk her så jævlig frekke . har eg gjort noke gale kanskje?? kan noken seie konkret kva eg gjer gale siden aller så frekke med meg? (så skal eg prøve og rette det opp) Ok, men du må love å ikke bli provosert... 1. Du bruker et overdrevent antall med smilies, spørsmålstegn og utropstegn. 2. Du blander mellom nynorsk og bokmål. 3. Du er frekk selv. 4. Du har helt absurde meninger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kvifor er folk her så jævlig frekke . har eg gjort noke gale kanskje?? kan noken seie konkret kva eg gjer gale siden aller så frekke med meg? (så skal eg prøve og rette det opp) Sorry, you are the chosen one Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da liker jeg deg. I knew it! Trodde jeg var unik, men neida. Sånn dum "Hei og velkommen, jeg vil nå svare kort og konkret på noe av det du sier. Lykke til". No offence Schnell, du kan begynne med å skrive norsk. Jepp, thats right. Nynorsk suger Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 mm...derfor jeg spør hva som skjer i statene (USA). Hva jeg gjør i et annet land er vel strengt tatt en privatsak? Begravelse.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nora90: Du vet hvem jeg er, ja. kjenner du henne IRL? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Siden vi bruker ninja nå. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er ikke klar for det enda.. Nåh, det kommer etterhvert vettu, vennen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kvifor er folk her så jævlig frekke . har eg gjort noke gale kanskje?? kan noken seie konkret kva eg gjer gale siden aller så frekke med meg? (så skal eg prøve og rette det opp) ok, du har en del absurde meninger, og så kommer du å griner midt inni hyggelige samtaler i kafeén, happy Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kvifor er folk her så jævlig frekke . har eg gjort noke gale kanskje?? kan noken seie konkret kva eg gjer gale siden aller så frekke med meg? (så skal eg prøve og rette det opp)Sukk. Har ikke vi vært igjennom dette før, kanskje? Tøsing e'kke lov mer. What is this "tøsing" your talking about? :ph43r: Tøsing er cybersex i Forumkafeen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) mm...derfor jeg spør hva som skjer i statene (USA). Hva jeg gjør i et annet land er vel strengt tatt en privatsak? Begravelse.. *nikke* Proxy er så kjekt. "Eim beheind 7 proxies.." Endret 27. januar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du glemte "5. Gramatisk voldtekt". Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nora90: Du vet hvem jeg er, ja. kjenner du henne IRL? Nei, men en venn av meg kjenner Nora. Vært på samme fester og litt sånt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er ikke klar for det enda.. Nåh, det kommer etterhvert vettu, vennen. Aces! Puuus! jeg har savnet deg! Sorry kosebjørnen min, men jeg satser aksjene mine hos henne! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hai folka Wassup today? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 1. Du bruker et overdrevent antall med smilies, spørsmålstegn og utropstegn. Nei, det gjer eg ikkje 2. Du blander mellom nynorsk og bokmål. Kva er problemet med det?3. Du er frekk selv. Berre med folk som er frekke med meg (det vil seie 90 % av alle her)4. Du har helt absurde meninger. Nei, det har eg ikkje Etter mi meining er eg den einaste som har fornuftige meiningar Samobe: Ja eg trur faktisk det er den einaste grunnen! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kristian: Tror ikke jeg kjenner deg Espen: Hysj, ikke si at jeg deler kjeks med noen. Da skal alle ha... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du glemte "5. Gramatisk voldtekt". Går ikke det inn i punkt 1 og 2 da? Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *nikke*Proxy er så kjekt. "Eim beheind 7 proxies.." Don't blow my cover Kristian: Tror ikke jeg kjenner deg Bare tuller med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg