Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

biril steg da ned til oss vanlige for over en uke siden, sikkert mer også. Time flies in Summer.

 

Jeg mener fortsatt det var urettferdig å gi meg en måneds ban for det jeg gjorde i fjor, hadde holdt med tre ganger, men, men. Jeg klarte i det minste å holde meg unna uten å opprette ny bruker eller poste som gjest. Lurer på hva det var jeg gjorde, tipper jeg var på fylla :p

Lenke til kommentar
Gamer.no. Suspensjonen var bare i en uke, men uansett.

Jeg hadde 60% warn, noe jeg ikke ante noe om!

 

Skikkelig pissed nå.

 

Ser nå ut som om du oppfører deg fint her i hvert fall, så da tjener vi jo godt på det :)

 

Utestengelser er noe skit, ingen som driver forum ønsker jo å redusere antall bidragsytere. Som oftest er det når man ikke ser noen annen mulighet. Det er tross alt et visst kriterium for hvilken bidrag man ønsker å formidle på sin tjeneste. Det er ikke noe kjedeligere enn å måtte ty til utestengelse, mye arbeid er det også.

 

Ta nå kontakt med dem så ordner det seg sikkert. Så kan du jo ta en refleksjon om du har oppført deg i tråd med kravene de setter der borte. Det har jo dyktige folk som Snorre, TCi og TSP der borte fortsatt regner jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...