b-real Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke narr meg til å le mann... Inleggene hans ble sletta 1 minutt etter at han posta dem, så fikk han ban til 2012. Var i Introduser deg selv!-tråden. Får vel opprette enda en "jeg ble utestengt buuhu side" *le* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er ganske sikker på at han visste at han kom til å bli bannet. Han hadde jo fabla lenge om å droppe forumet, skal vi tro MSg Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skal se The Simpsons nå. (VIASAT4) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Spamming you with my simply amazing blog http://bosniancrib.blogg.no Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gangene jeg har vært bannet har jeg bedt om det selv i PM til moddis, for å slippe unna forumet en måned. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Aldri att ban, jeg. ;o Wait what, har biril lagt ifra seg den grønne frakken sin? Edit: Åja, biril har lagt ifra seg frakken, og wheelman har tatt den. Her er man borte i 4 dager også tar forumet en slik en drastisk endring. xd Endret 14. juli 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 biril steg da ned til oss vanlige for over en uke siden, sikkert mer også. Time flies in Summer. Jeg mener fortsatt det var urettferdig å gi meg en måneds ban for det jeg gjorde i fjor, hadde holdt med tre ganger, men, men. Jeg klarte i det minste å holde meg unna uten å opprette ny bruker eller poste som gjest. Lurer på hva det var jeg gjorde, tipper jeg var på fylla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det var vel da du postet veldig private bilder av 2 forumkjærester i RPP tror jeg uten deres samtykke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke jeg nei, jeg blogga noe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ennå ikke bannet, fått warning eller noe slikt. Fått noen poster slettet, men det er mer sånn generell opprydning, og ikke noe personlig. 0% ftw? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ennå ikke bannet, fått warning eller noe slikt. Fått noen poster slettet, men det er mer sånn generell opprydning, og ikke noe personlig. 0% ftw? Samme her Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fikk endel poster sletta i går, noe jeg ikke skjønte noenting av Bare frivillig ban her, så da får man ikke warning. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gamer.no. Suspensjonen var bare i en uke, men uansett.Jeg hadde 60% warn, noe jeg ikke ante noe om! Skikkelig pissed nå. Ser nå ut som om du oppfører deg fint her i hvert fall, så da tjener vi jo godt på det Utestengelser er noe skit, ingen som driver forum ønsker jo å redusere antall bidragsytere. Som oftest er det når man ikke ser noen annen mulighet. Det er tross alt et visst kriterium for hvilken bidrag man ønsker å formidle på sin tjeneste. Det er ikke noe kjedeligere enn å måtte ty til utestengelse, mye arbeid er det også. Ta nå kontakt med dem så ordner det seg sikkert. Så kan du jo ta en refleksjon om du har oppført deg i tråd med kravene de setter der borte. Det har jo dyktige folk som Snorre, TCi og TSP der borte fortsatt regner jeg med. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Selfølgelig skal man oppføre seg ordentlig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 "Curiosity killed the cat", som det heter. Hvor stort "overtramp" må man faktisk gjennomføre for å få advarselnivå? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ah, er skikkelig sulten, får lage meg taco Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Avataren din virker ikke, Slimda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Avataren din virker ikke, Slimda. Din kommentar er herved registrert og tatt under vurdering. Takk for ditt bidrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg