Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat kommet fra trening. Første gang siden før jul engang.

FY FAEN så godt! Herregud. Jeg har vondt i armene, jeg greier knapt og løfte de over hodet. Men FY FAEN så godt! I feel good. Så nå sitter jeg og hører på fet hip/hop med en enda fetere pris under leppa. Alt er godt!

Også baker mamma brød :love:

Lenke til kommentar
Ja, det høres ut som en god idè :)

Fint. Your place or mine? Det må jo være fest og greier. Så da sier vi at det blir hos deg. Hele forumkafeen er herved invitert til fest hos Aalton om 10 år!!!!

Jepp, det er bare å komme! Du tar deg av gjestelisten da?

Ok?! Jeg går I skoene mine. Fornøyd? :p

Er de så store at du kan gå I dem???

Man vet jo aldri hvilken størrelse han har på dem da :p

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Hvis du ikke husker om du har spist eller ikke, så er det vel et tegn på at du IKKE har det, Datasmurf? :p

Ellers så tror jeg at jeg gir opp denne tråden. Den er jo verre enn SO på sitt verste. Mens jeg var oppe og spiste gikk det fra 50 til 55 sider, og før jeg hadde tatt igjen alt var det på 59. Tror i det minste, som noen skrev tidligere, at jeg skal vente noen uker til det er noenlunde mulig å følge med og å holde ett eller to temaer om gangen... i stedet for 17.

Lenke til kommentar

Joda, hadde visst spist likevel.

Når Acer nevnte reinsdyr, kom jeg på at jeg spiste det.

Får heller mekke meg ei skive eller fem litt seinere.

Faen, når jeg tenker meg om, satte jeg opp kranen for å få kaldt og rent vann (det må renne en halvtime før det blir rent og drikkbart) rundt fem-sekstida.

Burde være kaldt nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...