Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hellu, newbie. *hilse pent på*

Hvor har du planer om å være aktiv på dette forumet? Denne tråden? HW-delen? OT-baren? Sport og Fritid? Seksualitet? Samfunn generelt? Tell meee!

Jeg vet ikke enda :)

Ny bruker som dukker opp og poster sin første post her?

*skeptisk*

Har lest i noen måneder på forumet før jeg registrerte meg :)

Wayfirth: Hva er du? Hvor gammel er du? Hvor kommer du fra?

Er nok gutt, født i 92, fra oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
espen pai: takk for medlidenheten, men eg er ikkje dum berre fordi eg ikkje har same meingane som deg veit du ;)

er det ikke enkelting jeg baserer det på...

er mer det at du er en "hjelpebonde" som ikke kan fylle diesel på en traktor, pusser ikke tennene, arver underbuksene din +++ tror jeg kunne fortsatt denne lista ganske lenge om jeg hadde giddet...

derfor håper jeg det.. hadde det vært en enkel ting, så hadde det vært greit... men alt dette? du er for dum til og være sann... beklager...

b-real: billig og enkel underholdning...

Ja? Eg er ikkje dum fordi eg ikkje er nerd som kan ält, det er fan mennskjeleg og feile!!! og eg er ikkje dum fordi eg ikkje pussar tennene, eg meiner dykk som kastar vekk tida dykkar på det er det ;)

Lenke til kommentar
Du skriver korrekt og bruker tegnsetting og virker til å vite hvordan forumet fungerer. Du er akseptert. Eller. Vet du hvem Darwin var?

Jeg veit hvem Darwin var, ja.

Hva betyr det?

Er jo reine 3. garadsforhøringa her inne. Ikke ofte vi får tilsendt smårips rett fra registreringa :D

Betyr ikke noe egentlig, bare klussa litt på keyboardet når jeg ble introdusert til pcen.

Hei Kristian :D

Hey, jeg registrerte meg, akkurat som du sa. Får jeg kjeks nå?

Lenke til kommentar
Ja? Eg er ikkje dum fordi eg ikkje er nerd som kan ält, det er fan mennskjeleg og feile!!! og eg er ikkje dum fordi eg ikkje pussar tennene, eg meiner dykk som kastar vekk tida dykkar på det er det ;)

Vet du hvor mye tid du kommer til å kaste bort på å slå maten din til en bløt guffe fordi du ikke kan tygge den?

Lenke til kommentar
då slit du :(

De kan jo prøve å sende trussler, så skal vi se hvem som har baller nok :p

mushi: Neh, bare hatt det nicknamet lenge nå.

Du skriver korrekt og bruker tegnsetting og virker til å vite hvordan forumet fungerer. Du er akseptert. Eller. Vet du hvem Darwin var?

lol det er ingen som har høyrd om han altså ;) så det er berre tåpeleg å dra det frem som om eg var dum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...