Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen som har prøvd og runke i stua mens noen sover 2 rom unna og du vet at noen kan komme hjem når som helst ?? :p

Det er ikke helt trykt kan jeg si. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ja men personen som sov i rommet 2 rom bortenfor skulle på dass og da fikk jeg panikk :roll:

Så neste gang må det være et litt mer trygt sted. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hehe :p

Jeg har gjort det på hotel på en veranda med stoore glass dører og noen i det andre romme .. :)

Personen satt heldigvis vendt mott TVen på andre sia av hotel romme som døra til verandaen ;)

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd og runke i stua mens noen sover 2 rom unna og du vet at noen kan komme hjem når som helst ?? :p

Det er ikke helt trykt kan jeg si. :)

*SENSUERERT SÅ IKKE KK-f SKAL FÅ VITE TING HAN IKKE VIL* :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
For en herlig dag! *smile lurt* :D

Japp, er det! Eller, gårsdagen var herlig ihvertfall. Skal på jobb om noen timer, så kan ikke si forutsetningene for at dagen i dag kommer til å bli så fantastisk er til stede :p

Siden du fisker sånn skal jeg spørre: Hva er så fantastisk med i dag? :]

Lenke til kommentar
For en herlig dag! *smile lurt* :D

Japp, er det! Eller, gårsdagen var herlig ihvertfall. Skal på jobb om noen timer, så kan ikke si forutsetningene for at dagen i dag kommer til å bli så fantastisk er til stede :p

Siden du fisker sånn skal jeg spørre: Hva er så fantastisk med i dag? :]

Tja, la meg bare si at vi (les: kjæresten min og jeg) har hatt en skikkelig hygge-kveld, med pizza, tv-spilling (for hans del), nettshopping (for min del), filmtitting (sammen), og diverse andre aktiviteter som involverer begge parter, hehe (regner med at man kan tenke seg til selv hva jeg sikter til). ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Hva gjør man ikke for kjæresten. Kom inn på 1.valg VG2, men kjæresten kom inn på mitt 2.valg. Takket nei til mitt 1.valg for å gå på skole med henne. :)

Hehehehe, også dropper hun deg til for den nye klassekameraten hunnes. Så må du da se de hver dag i 1 år sammen. Om de da holder så lenge. Koselig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...