Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta ned noen Arnardo-plakater når jeg er ute og går etterpå. Er ingen fare for konsekvenser på det? :p

Kan umulig se for meg at dette innebærer noen fare. Plakatene henger jo over alt og ingen av de tar dem ned etter at showet er over, så sånt sett gjør du samfunnet en tjeneste ved å rydde =)

Jeg mente i forkant da. Regner med at det går helt fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag, siden jeg har en liten "lage middag av det man finner i fryser og skap"-periode, ble det pommes frites med peppersaus og fetaost. Faktisk veldig godt =D

*være redusert og ubrukelig*

Jeg retta på det kjøttfrie måltidet med å stikke på Big Horn Steak House med en kompis.. Jeg skylder han nå 500,- :p

Hvordan har helga deres vært? Har hatt beste helga på leeenge, awesome! =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hatt en grei helg. Jobb på Fredagskvelden og i går i 2-tia så ble jeg ringt opp av sjefen som lurte på hvor jeg var hen. I meldinga til meg tidligere så skulle jeg ta vakta klokken 4 og ikke klokken 2. Men gikk greit det. En halvannen times mer lønn enn jeg hadde regnet med. Så var jeg hjemme i 9-tia og ble sittende og sløve for det meste med pcn og se på Return of a King med Cinque. I dag har vi derimott pakka og rydda ned mesteparten av nåværende hybelleilighet og skal gjøre ferdig vaskinga og det i morgen, så blir det innflytting til ny leilighet de nærmeste dagene =D

Lenke til kommentar
Brüno er en sjuk, sjuk film. :(

Skal se den i morgen! Var den bra eller?

Den var rimelig forskrudd, nesten så man begynner å lure på om de virkelig fikk lov til å vise den her i strenge Norge. Men den var utrolig morsom. Ble nesten litt homofob etter filmen, men det får man leve med. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
... Og jeg er dødssliten.

wat ya been doing, boy?

jeg tipper på at du kan gjette deg fram, if u know wat i mean.

I like ur style, kid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...