Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dæven det er arti med Parkour Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 For de med snev av balanse og bevegelighet ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dæven det er arti med Parkour japp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Parkour er kult, selvom jeg ikke har drevet så mye med det selv. Noen som har laget noen videoer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg finner det betraktelig morsommere å se på, ettersom kroppsproposjonene mine fører til en viss ubalanse og tyngde som ikke er gunstig når man skal drive med spenstige hopp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så faktisk en aritikkel om Parour i avisa idag. Lars! Hvor har du vært?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) ohohoh... Får jeg lov til å svare? Han har vært i RL.... Endret 11. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Dæven så gøy det er med paintball dere. Edit. Har vært og er fortsatt på fedje. Med lite internett. Opera mini redder meg fra å dø av abstinenser Endret 11. juli 2009 av Lars Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Parkour er kult, selvom jeg ikke har drevet så mye med det selv. Noen som har laget noen videoer? har tenkt på det, men aldri giddi å lage noen snutter. ikke spesielt gode spots rundt her jeg bor heller egentlig. med mindre man vil klatre på et parkeringshus, en kirke, en svømmehall, eller andre ting man kan da såkalte "triks" av ved skateparken, og andre små steder ( disse plassene er relativt langt i fra hverandre vel og merke ) kirka er litt morsom å klatre på da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har aldri prøvd paintball. Men noe av grunnen til det er for at jeg ikke har villet. Har slikt enormt konkurranseinstinkt at dersom jeg skulle ha slengt meg på noe sånt, hadde jeg bare blitt ekstremt forbannet. Så happy, så ekstremt forbanna igjen. Blir til og med forbanna når jeg og dama pusler puslespill, så blir jeg forbanna og setter meg med pcn et par timer, fordi hu har puslet så mange flere biter enn meg innen samme tid Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Paintball virker gøy. Men huff så strevsomt det er å rengjøre utstyret. Var paintballlutleie på gokartbanen jeg jobbet på en sommer. Stress. Det frister egentlig ikke å prøve det selv heller. Måtte rengjøre 10 markører+masker på det meste. Grisete. Endret 11. juli 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som blir med meg på mitt nye oppdrag? Utrydde en hel fugleart, måsene! Og alle 50 artene som finnes på planeten! Jeg kan love deg at det kommer til å bli spennende! Til slutt får jeg kanskje sove om netterne. Da er det ikke lenger synd at jeg bor rett ved havet De fortjener ikke å leve. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Halla folks! Står til? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som blir med meg på mitt nye oppdrag? Utrydde en hel fugleart, måsene! Og alle 50 artene som finnes på planeten! Jeg kan love deg at det kommer til å bli spennende! Til slutt får jeg kanskje sove om netterne. Da er det ikke lenger synd at jeg bor rett ved havet De fortjener ikke å leve. Slik at vi alle kan bli holdt våkne av insektene som holder på å spise oss opp? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da satt man i hagen og røyker vannpipe og har sosialt samvær ^^, kos Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Slik at vi alle kan bli holdt våkne av insektene som holder på å spise oss opp? De små insektene plager meg ikke i det hele tatt. Er masse av dem her allerede. Insektene er faktisk STILLE. De skjønner hva stillhet er. Måser derimot... Mer retarded, stygg og bråkete fugl skal du lete lenge etter. Verden og meg hadde klart seg helt fint uten dem, HELT FINT. Det eneste de har iq nok til å gjøre er å hyle som noen idioter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 de må vel det for å overdøve klaginga de da Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 de må vel det for å overdøve klaginga de da Ja. Er det en klagetråd en plass? Syns jeg har sett en... Tenkte jeg skulle skrive stil. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 2 dager igjen av ferien Den suger! Pakker til Gothia-cup! Forhåpentligvis blir jeg borte en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg