Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har jeg forstått det riktig? Alt man trenger til en server er en gjennomsnittlig pc med ram, harddisk(er)? Hvor mye ram? Jeg har funnet ut at CPU-kraft er tingen. Den kjørte fint med 1 GB RAM (2 GB nå, går noe mer smooth), en firekjerner og et greit skjermkort. Specs står i profil. Okey Får se hva jeg får til løpet av sommeren Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) sett opp et program du sier til det sjøl at du SKAL/MÅ følge da datasmurf. det jeg har gjort nå ^^ starter i morra. Edit: har vært sjuk ei uke så må starte på nytt :/ Endret 11. juli 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er nesten klin umulig å motivere seg selv til å starte helt alene på rommet å trene. Man trenger en personlig plan fra en trener på sats ellerno. De kan veldig mye de folka der. Å prøve å trene helt alene på rommet sitt blir bare ork og man driter i det mere og mere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Heh, da har jeg satt opp amip for første gang. Alltid hatt et enklere script jeg har hatt i årevis så har aldri vurdert amip engang, bare hørt om det titt og ofte. Fett å se at det virker overalt Fra MSN og mIRC til hurtigsvar her np: Miksha - Locomotive [00:05] sett opp et program du sier til det sjøl at du SKAL/MÅ følge da datasmurf.det jeg har gjort nå ^^ starter i morra. Edit: har vært sjuk ei uke så må starte på nytt :/ Funker aldri. Det prøvde jeg i vår Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da tar jeg kvelden, natta DNFK Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 fdenne kvalden har tatt på, fortsatt litt for full. burde kanskje legge meg? zomg, kjedlig.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nå runder jeg snart 200 sider. Filosofi er gøy. Men jeg blir ikke trøtt av det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 HAHA!! Jeg drakk storebroren min under bordet!!! Ett kryss av skjemaet av ting å gjøre før jeg dør! HAH! Patetisk Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 But then again, jeg aner ikke hvor glasset mitt har blitt av. Hadde sann søt liten rørepinne (jeg drikker ikke øl, som sikkert kjent på dnfk) i seg. Finner den ikke for hele leiligheten til brudern. Men men, hva gjør vel det. 60% sprit dreper vel det meste av hva som er farlig, tenkte jeg, så bruker et ledig glass. Åjadda, dette er en utfordring. Hvem som helst! I Bergen, jeg er med på alt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 HvitKnekt: MSg på besøk? Han ville ha nummeret ditt - har han kontaktet deg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 bare jeg som greier å holde et program jeg setter for meg selv? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jepp. Han har fått nummeret mitt. Jeg er i Ålesund nå. Besøker gamlefolket (foreldrene mine og egenlig hele nærmeste sleketen). Skal sikkert treffe han i morgen kveld eller søndag. Jeg lander i Bergen i morgen, lørdag, klokken 8 på kvelden. Får se hva som blir. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Heisann forumfolket. Nå er det lenge siden jeg har tittet innom forumet. Moro her? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oh jeez. Telt over pondus-samlinga nå. Mangler bare 21 utgivelser så er den komplett (medregnet spesialalbum, bøker, gratisutgaver og andre serier av mr. Øverli) Så hvis noen har noe som ligger og slenger; PM Noen som fortsatt er oppe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jauda er våken jeg. burde sikkert fått fiksa døgnrytmen min men. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Pøh. Døgnrytme er noe tull. Spesielt her i nord hvor det er lyst hele døgnet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Satans dyr >< Går inn på det kalde soverommet, rister dyna, og opp flyr tre nattsvermere og en stankelbenmygg. Perfekt for meg med skikkelig fobi for sånt. Det var over ei time siden. Jeg er våken enda, tør faen ikke sove. Sitter og myser over boka jeg leser med lighter i en hånd og deo-boks i den andre, klar til å grille den neste djevelen som kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Og da sto en opp, etter to timer søvn. enda smålig full. Synes det er merkelig, hvordan jeg alltid står tidlig opp etter å ha vært på fylla.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har det på samme måte, full av energi. Jeg har ikke fått sove. Så jeg har loka etter svarthvitt-bilder jeg eier som passer til diktene mine. Oh yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg