Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre: hva annet enn å lese, sove og spise var det du gjorde den uka? :p

Ikke mye annet, Fotballtrening en gang i uka, resten leste jeg og var kanskje ute med noen venner :hmm: Husker ikke :p

mMmm ... Jordbær!

Jordbær med is og SJOKOLADESAUS! :D

Lenke til kommentar

Holder meg til fløte og sukker jeg ;)

Ang. lesing så skal jeg også briefe litt.

Leste LoTR 2 ganger før det var noen tanker om å lage den som film, først på engelsk, så på dansk. Da den kom på kino, leste jeg den på norsk :p Samt alt annet av Tolkien.

Har også lest både GT og NT to ganger. NT er en av de kjedeligste bøkene jeg har lest, både på norsk og engelsk.

Snorres kongesagaer ble lest grundig sommeren da jeg var 12 og en gang på slutten av barneskolen, rekna jeg ut at jeg hadde lest ca 1500 bøker opp gjennom livet. Jeg har ikke telt siden da, men vet med meg selv at jeg har lest veldig mange flere bøker siden barneskolen enn jeg gjorde frem til jeg gjorde den utregninga :p

Samt at jeg eier sånn ca 11.000-12.000 bøker :)

Så har vel mamma og pappa 500-1000 de også i tillegg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sure druer og vann her i gården. Kan ikke få sagt det ofte nok hvor mye jeg gleder meg til ferie og å flytte til ny leilighet neste uke altså :p

Lenke til kommentar

Angående bøker. En kompis. Han leser HELE tiden. På skolen, når han spiser, når han spiller. You name it. I tilleg fører han en liste på en notisblokk på pc-en over alle bøker han har lest. Alle sidene han har lest til sammen (altså det totale sideantallet en bok har) er på godt langt over hundre tusen. I tillegg til jeg vet ikke hvor mange bøker.

Lenke til kommentar

Ikke jeg, jeg hater biblioteket. Grei oppfinnelse, men akkurat som Spotify, har de nesten aldri det jeg er ute etter og jeg får noia av å ikke eie tinga selv og alltid kunne dra de frem når og hvor som helst.

Har de fleste bøkene her i Stavanger, i huset til farmor og i hytta. Så har jeg et par tusen hjemme. I esker, hyller, skuffer og hist og her. Samt i dukkestua :p

Jeg leser i og for seg også hele tiden.

Og hører på musikk. Mens jeg ser filmer og serier, gamer, spiser, driter, tar livet med ro, er på skolen, er med venner, på shopping, når jeg går tur osv. Pockets er herlig. De tåler en del :p

Lenke til kommentar

Ung og ung. Vi fant jo nå og da esker med porr-blad på skoleveien hjem, skjult i skogen under plast og diverse. Som vi seff knabba.

Erotiske noveller starta jeg ikke med før på ungdomsskolen. Hadde egentlig ikke noe særlig interesse av pr0n sånn sett. Hadde jo 14k modem og fiksa bilder og ascii ;D

Lenke til kommentar
Kjøp større vifter, viftestyring, asfaltplater ... eller rett og slett gå for vannkjøling.

Asfaltplater? Det høres ut som noe jeg trenger. Har prøvd med... hva heter det igjen. Tror faktisk jeg lider av et eller annet stygt, for noen ganger greier jeg og glemme helt vanlige ord som skulle ha satt som et skudd. Pakk, plakk,... err.. Ikke plast, men... hva heter det stoffet som du oftest får pakkene dine fra posten i? Har helt glemt det jeg.

Papp var det! Jeg har prøvd med papplater, men det funket ikke så bra fant jeg ut.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...