Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Total Annihilation. Game of the year 1997. Et av tidenes beste strategispill, og langt forut sin tid i størrelse og skalerbarhet, man må virkelig tenke stort om man spiller mot en god AI evt. multiplayer.

Ah, det ja. Tenkte det var det du mente. Syntes ikke det var så bra, men jeg er en av de sære folka som syns at Starcraft bare er ok :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Faen så dødt det er her om dagen da. Nesten så en føler seg til bryderi om man skriver og forstyrrer roen. :p

Sitter på jobb her igjen nå og har 6 timer igjen. Baah. Nesten uutholdelig når jeg hadde siste arbeidsdag på andre jobben igjen og jeg har ei vakt igjen i morgen, så er det ferie. Gleder meg til å flytte inn i ny leilighet i starten av neste uke også.

Lenke til kommentar
Faen så dødt det er her om dagen da. Nesten så en føler seg til bryderi om man skriver og forstyrrer roen. :p

Sitter på jobb her igjen nå og har 6 timer igjen. Baah. Nesten uutholdelig når jeg hadde siste arbeidsdag på andre jobben igjen og jeg har ei vakt igjen i morgen, så er det ferie. Gleder meg til å flytte inn i ny leilighet i starten av neste uke også.

Forumet i det hele tatt for tida! Det er ganske dødt her!

Lenke til kommentar
dere kan underholde der med denna som jeg mekka sammen i går kveld etter en liten ide jeg fikk i mellomtida :p

htmbitol.gif

Respekt. Den der var ganske underholdende. :D

Vel, last ned hack som setter enhetsbegrensningen til 1000 per side + AI som ikke er like elendig som standardai-en og det blir gøy.

Det fins AI-er der som er så sterke at coop på lan faktisk blir vanskelig 2 mot 1 ai.

Ble invitert til å spille TA mot en belgisk dude jeg møtte via et browser-spill (mange år siden).

Det tok nøyaktig 2 minutter før han kjørte over meg.

/cry

Men genialt spill selv om jeg totalt suger i det. :D Prøvd "oppfølgeren", supreme commander?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Han har tegnet avataren sin selv også. Flink jævel han Shikaru. Å tegne skulle jeg ønske at jeg kunne selv. Blir mest drodling, men heldigvis føler jeg at jeg blir bare bedre og bedre med kameraet, så noe kreativt får da jeg også til :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært på forumet på 10 dager nå. :cry: Har vært på hytta uten strøm og mobildekning. Ikke til å anbefale forresten. :p Men det var fint uansett. Jeg fikk en ørret på 1,4 kg mens onkelen min fikk en på 7,5 kg! Herlig å komme tilbake til sivilisasjonen nå. Nå sitter jeg hos onkelen og tanten min og venter på pizza.

Var ute nettopp og kjørte ATV. Jeg greide å komme opp i 60 km/t for jeg kom til slutten av jorde. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Endelig hjemme etter par dager på hytta, nå gjelder det å komme seg i dusjen, og kommet seg ned på butikken før ølsalget stenger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bah. I dag merker jeg at jeg er småirritert faktisk, når jeg hever stemmen til enkelte kunder.. Kanskje det har noe med at ingen av de klarer å snakke tydelig.

Å leve primitivt på hytta en ukes tid gleder jeg meg til selv, når jeg og dama skal enten låne hytta til foreldrene noen dager, eller stikke på en kjøretur og bare campe et sted. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Leser Zen and the Art of Motorcycle Maintenance som ebok jeg. Den ligger fritt ute, fant en fin pdf og satte igang med å lese. Plutselig har jeg kommet til side 80.

Hehe.. Så mange sider bruker jeg vel 2-3 dager på å lese. Blir som oftest 20 sider eller noe rundt der, når jeg leser. Leser tregt samtidig som at jeg blir rastløs når jeg bare leser. Skulle ønske jeg var flinkere å lese bøker. Har ei hjemme som jeg bør lese ferdig, så får se om jeg får ræva i gir innen den skal leveres inn på bibloen neste uke.

Lenke til kommentar

Hvis boka er spennende eller interessant så er det jo ikke så vanskelig å lese den ut. Men om boka er dønn kjedelig derimot..

Hvis jeg skal brife litt så kan jeg si at jeg leste ut hele Ringenes Herre trilogien i 5. klasse på litt over en uke :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...