Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sitte å høre på musikk hele dagen, kanskje dra i gang noe i Visual Basic. If u dont mind, hvem er daten med? Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 i dag må jeg ta med meg mine to nieser og to nevøer på kino xD hvordan i alle dager skal det gå bra når de allerede krangler om hvem som skal sitte ved sidenav meg på kinon allerede 5-6 timer før kinoen begynner !....? hjelp meg xD...?! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 i dag må jeg ta med meg mine to nieser og to nevøer på kino xDhvordan i alle dager skal det gå bra når de allerede krangler om hvem som skal sitte ved sidenav meg på kinon allerede 5-6 timer før kinoen begynner !....? hjelp meg xD...?! La det gå på omgang, hver av dem får sitte en vis tid ved siden av deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sitte å høre på musikk hele dagen, kanskje dra i gang noe i Visual Basic. If u dont mind, hvem er daten med? Sorry, ikke nå, med mindre personen vil komme på forumet og fortelle det selv.. =P i dag må jeg ta med meg mine to nieser og to nevøer på kino xDhvordan i alle dager skal det gå bra når de allerede krangler om hvem som skal sitte ved sidenav meg på kinon allerede 5-6 timer før kinoen begynner !....? hjelp meg xD...?! jaja, noe dritt å være populær. Var på Østfoldbadet med mine to yngre fettere for en ukes tid siden, var kjempegøy å skulle se de imponere meg hele tiden. Syvåringen hoppa jo fra tremeteren, ble redd den lille krabaten skulle skade seg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sitte å høre på musikk hele dagen, kanskje dra i gang noe i Visual Basic. If u dont mind, hvem er daten med? Sorry, ikke nå, med mindre personen vil komme på forumet og fortelle det selv.. =P Oooooooooo! Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sitte å høre på musikk hele dagen, kanskje dra i gang noe i Visual Basic. If u dont mind, hvem er daten med? Sorry, ikke nå, med mindre personen vil komme på forumet og fortelle det selv.. =P i dag må jeg ta med meg mine to nieser og to nevøer på kino xDhvordan i alle dager skal det gå bra når de allerede krangler om hvem som skal sitte ved sidenav meg på kinon allerede 5-6 timer før kinoen begynner !....? hjelp meg xD...?! jaja, noe dritt å være populær. Var på Østfoldbadet med mine to yngre fettere for en ukes tid siden, var kjempegøy å skulle se de imponere meg hele tiden. Syvåringen hoppa jo fra tremeteren, ble redd den lille krabaten skulle skade seg ja de prøver å imponere meg hele tiden med triks på trampolina osv når vi er hjeme eller noe. men de en nå eksperter på å krangle hele tiden xD men må gå nå, ønsk meg lykke til xD Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Lykke til! Får håpe du kommer levende tilbake Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 ja de prøver å imponere meg hele tiden med triks på trampolina osv når vi er hjeme eller noe. men de en nå eksperter på å krangle hele tiden xD men må gå nå, ønsk meg lykke til xD Lykke til på kino! De små krabatene synes sikkert det er gøy bare å få være med "store" deg på kino uansett Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nok en dag med age of empires Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nok en dag med age of empires Da blir det en knall dag vettu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Flink kanin ^^ Håper bare du spiller enern eller toern. De er de eneste brukbare. Toern er litt bedre enn enern, men ikke mye. I mine øyne er AoE 1 og 2 de beste strategi-spill man finner på markedet. Glatt ^^ Treern snakker vi ikke om edit: Hvem faen stjeler tannbørsten til folk? o_O *bli gal* Endret 10. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Gøy. Brannvarslingsannlegget hyler litt. "Feil" står det. Pipingen der er irriterende. Smurf: prøvd TA? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 edit: Hvem faen stjeler tannbørsten til folk? o_O*bli gal* Har du aldri hørt om Tannbørsteligaen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har du aldri hørt om Tannbørsteligaen? HYSJ! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Spiller 2-ern, selvfølgelig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 *gjesp* jeg har ødelagt døgnrytmen min helt frokosttips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 En halv baguette med smør, piffi, provence-skinke, ekstra vellagret jarlsberg og oregano Gøy. Brannvarslingsannlegget hyler litt. "Feil" står det. Pipingen der er irriterende. Smurf: prøvd TA? TA? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Total Annihilation. Game of the year 1997. Et av tidenes beste strategispill, og langt forut sin tid i størrelse og skalerbarhet, man må virkelig tenke stort om man spiller mot en god AI evt. multiplayer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) jeg må på butikken om jeg skal lage eggerøre burde kanskje dra uansett siden det begynner å bli lite med mat her Edit: ja nei stakk på butikken jeg. dere kan underholde der med denna som jeg mekka sammen i går kveld etter en liten ide jeg fikk i mellomtida Endret 10. juli 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg