Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i dag må jeg ta med meg mine to nieser og to nevøer på kino xD

hvordan i alle dager skal det gå bra når de allerede krangler om hvem som skal sitte ved sidenav meg på kinon allerede 5-6 timer før kinoen begynner !....?

hjelp meg xD...?!

Lenke til kommentar

hvordan i alle dager skal det gå bra når de allerede krangler om hvem som skal sitte ved sidenav meg på kinon allerede 5-6 timer før kinoen begynner !....?

hjelp meg xD...?!

La det gå på omgang, hver av dem får sitte en vis tid ved siden av deg ;):p

Lenke til kommentar
Sitte å høre på musikk hele dagen, kanskje dra i gang noe i Visual Basic.

If u dont mind, hvem er daten med?

Sorry, ikke nå, med mindre personen vil komme på forumet og fortelle det selv.. =P

hjelp meg xD...?!

jaja, noe dritt å være populær. Var på Østfoldbadet med mine to yngre fettere for en ukes tid siden, var kjempegøy å skulle se de imponere meg hele tiden. Syvåringen hoppa jo fra tremeteren, ble redd den lille krabaten skulle skade seg :p

Lenke til kommentar
Sitte å høre på musikk hele dagen, kanskje dra i gang noe i Visual Basic.

If u dont mind, hvem er daten med?

Sorry, ikke nå, med mindre personen vil komme på forumet og fortelle det selv.. =P

hjelp meg xD...?!

jaja, noe dritt å være populær. Var på Østfoldbadet med mine to yngre fettere for en ukes tid siden, var kjempegøy å skulle se de imponere meg hele tiden. Syvåringen hoppa jo fra tremeteren, ble redd den lille krabaten skulle skade seg :p

ja de prøver å imponere meg hele tiden med triks på trampolina osv når vi er hjeme eller noe. men de en nå eksperter på å krangle hele tiden xD

men må gå nå, ønsk meg lykke til xD

Lenke til kommentar
ja de prøver å imponere meg hele tiden med triks på trampolina osv når vi er hjeme eller noe. men de en nå eksperter på å krangle hele tiden xD

men må gå nå, ønsk meg lykke til xD

Lykke til på kino! De små krabatene synes sikkert det er gøy bare å få være med "store" deg på kino uansett :p

Lenke til kommentar

Flink kanin ^^

Håper bare du spiller enern eller toern. De er de eneste brukbare. Toern er litt bedre enn enern, men ikke mye.

I mine øyne er AoE 1 og 2 de beste strategi-spill man finner på markedet. Glatt ^^

Treern snakker vi ikke om :p

edit: Hvem faen stjeler tannbørsten til folk? o_O

*bli gal*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

jeg må på butikken om jeg skal lage eggerøre :( burde kanskje dra uansett siden det begynner å bli lite med mat her :p

Edit: ja nei stakk på butikken jeg.

dere kan underholde der med denna som jeg mekka sammen i går kveld etter en liten ide jeg fikk i mellomtida :p

htmbitol.gif

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...