mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 akkutten er den kulaste legeserien <3<3 Enig. Ble dritt lei house etter tre sesonger på rappen, men akutten har jeg kommet til nummer 11 og er ikke lei enda! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 rasch: kven andre liksom?? eg blir jo beskyld for å vere troll uansett kva eg seier. "eg trur på gud" eg er troll! "eg pussar ikkje tennene" eg er troll! "eg plukk ikkje opp hundedriten! eg er troll! "eg trur noreg ikkje er den snillaste guten i klassen" eg er troll! Eg er jo troll UANSETT kva eg seier, kanskje på grunn av måten eg formulere meg på, men det er faen for å få litt debatt! det nyttar jo ikkje viss alle berre skal vere einig veit du ;) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 *snipp* http://www.cbaontheweb.org/uploads/news_97200721708PM.gif <- KLIKK. Skal lage meg litt mat jeg også. Har ingenting med mangel på kunnskap å gjøre. Har noe med mangel på vilje til å bruke nevnte kunnskap. Billig underholdning er billig underholdning. Tja..sant...men jeg lener forsatt til den første biten.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er sulten. Hva skal jeg lage til mat? Penisen din. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 espen pai: takk for medlidenheten, men eg er ikkje dum berre fordi eg ikkje har same meingane som deg veit du Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Looks like it. Folk må faen meg ha det inn med teskje her for å skjønne det.Nyttesløst *riste på hodet* Har ingenting med mangel på kunnskap å gjøre. Har noe med mangel på vilje til å bruke nevnte kunnskap. Billig underholdning er billig underholdning. Jo det har noe med mangel på kunnskap å gjøre. Husk; du er faktsik veldig veldig usmart Complete med mangel på tegnsetting Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg Gratulerer! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg Hei, hvem er du? Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg Hei, hvem er du? Kristian, leste litt her angående kjøp av ny pc Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg Gratulerer! Hvem er du? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Da har jeg endelig registrert meg Velkommen hit, vi er sære alle sammen. Endret 27. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) espen pai: takk for medlidenheten, men eg er ikkje dum berre fordi eg ikkje har same meingane som deg veit du Det er ikke meningene dine som får deg til å virke dum Endret 27. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg hei og velkommen! Vær så snill å oppfør deg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 espen pai: takk for medlidenheten, men eg er ikkje dum berre fordi eg ikkje har same meingane som deg veit du er det ikke enkelting jeg baserer det på... er mer det at du er en "hjelpebonde" som ikke kan fylle diesel på en traktor, pusser ikke tennene, arver underbuksene din +++ tror jeg kunne fortsatt denne lista ganske lenge om jeg hadde giddet... derfor håper jeg det.. hadde det vært en enkel ting, så hadde det vært greit... men alt dette? du er for dum til og være sann... beklager... b-real: billig og enkel underholdning... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kristian, leste litt her angående kjøp av ny pc Kult! Håper du finner en tøff en. Med kule neonlys og stooore vifter! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Husk; du er faktsik veldig veldig usmartAmgad, jeg glemmer det hele tiden. Unnskyld. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 wayfirth: heey man, eg skal gje deg eit godt råd når du er her: Kva enn du gjer, du må ikkje seie noke som fleritalet er ueinig om! Då får du masse trussel PMs og alle hatar deg, og trur du lyg og meiner du er eit troll! Hugs og seie du er einig med alle!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg endelig registrert meg hvem er du da? hei foresten *rekke frem handen* Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kult! Håper du finner en tøff en. Med kule neonlys og stooore vifter! Right on! hei og velkommen! Vær så snill å oppfør deg. Aldri Schnell: Meh, jeg går mine egne veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg