Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rasch: kven andre liksom?? eg blir jo beskyld for å vere troll uansett kva eg seier.

"eg trur på gud" :scared: eg er troll!

"eg pussar ikkje tennene" :scared: eg er troll!

"eg plukk ikkje opp hundedriten! :scared: eg er troll!

"eg trur noreg ikkje er den snillaste guten i klassen" :scared: eg er troll!

Eg er jo troll UANSETT kva eg seier, kanskje på grunn av måten eg formulere meg på, men det er faen for å få litt debatt! det nyttar jo ikkje viss alle berre skal vere einig veit du ;);)

Lenke til kommentar
Looks like it. Folk må faen meg ha det inn med teskje her for å skjønne det.

Nyttesløst *riste på hodet*

Har ingenting med mangel på kunnskap å gjøre. Har noe med mangel på vilje til å bruke nevnte kunnskap. Billig underholdning er billig underholdning. :wee:

Jo det har noe med mangel på kunnskap å gjøre. Husk; du er faktsik veldig veldig usmart

Complete med mangel på tegnsetting

Lenke til kommentar
espen pai: takk for medlidenheten, men eg er ikkje dum berre fordi eg ikkje har same meingane som deg veit du ;)

er det ikke enkelting jeg baserer det på...

er mer det at du er en "hjelpebonde" som ikke kan fylle diesel på en traktor, pusser ikke tennene, arver underbuksene din +++ tror jeg kunne fortsatt denne lista ganske lenge om jeg hadde giddet...

derfor håper jeg det.. hadde det vært en enkel ting, så hadde det vært greit... men alt dette? du er for dum til og være sann... beklager...

b-real: billig og enkel underholdning...

Lenke til kommentar

wayfirth: heey man, eg skal gje deg eit godt råd når du er her: Kva enn du gjer, du må ikkje seie noke som fleritalet er ueinig om! Då får du masse trussel PMs og alle hatar deg, og trur du lyg og meiner du er eit troll! Hugs og seie du er einig med alle!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...