Midnight_walker Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Halla folkens! Det er så deilig når alt går på skinner! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Halla folkens! Det er så deilig når alt går på skinner! Hey Nattevandrer. Hva går på skinner? toget? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Halla folkens! Det er så deilig når alt går på skinner! Hey Nattevandrer. Hva går på skinner? toget? ... jobb. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fant ikke tråden på mine innlegg heller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Da var du vel full da.. Det er jeg 100% sikker på at jeg ikke var! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Yay, age of empires er gøy Ikke treeren. Den er så dårlig. Men eneren og toeren = win win win! Andre her inne som skal på Norway Rock i morra? Hoi, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Yay, age of empires er gøy Ikke treeren. Den er så dårlig. Men eneren og toeren = win win win! Andre her inne som skal på Norway Rock i morra? Hoi, som jeg gleder meg. Treeren funker ikke i windows 7 virker det som. Spiller 2 og det er gøy Synd jeg ikke får til å spille mot søs. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 *bruke dnfk som hjelp* Ikke noen som vet hvor jeg kan finne en Kaizers-t-skjorte? Jeg har litt problemer med å lete, havner på babyklær med en gang jeg havner på en side. oO Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Treeren funker ikke i windows 7 virker det som. Spiller 2 og det er gøy Synd jeg ikke får til å spille mot søs. Toeren er et av de bedre strategispillene noen sinne. Muligens kun slått av Starcraft. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du glemmer Total War! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Empire: Total War Special Forces Edition har jeg, men ikke fått installert. Må få gjort det snart, det ser uhyre artig ut. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hva driver folket med ? Endret 9. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Insense Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg leter etter lengden, bredden og høyden på en standar trepalle, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Prøver å få avataren til å bli god nok. Er lei den blir for kornete... Noen tips om hvordan jeg senker bildestørrelsen uten å minske kvaliteten så mye? Ser at den nye avataren ikke synes ennå, rart. Endret 9. juli 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg leter etter lengden, bredden og høyden på en standar trepalle, noen som kan hjelpe meg? Here u go! Mål på forskjellige paller Prøver å få avataren til å bli god nok. Er lei den blir for kornete... Noen tips om hvordan jeg senker bildestørrelsen uten å minske kvaliteten så mye? Ser at den nye avataren ikke synes ennå, rart. Du kan prøve å ha vanlige/orginale mål på bildet og senke KB når du lagrer hvis du har PS. Ellers vet jeg ikke EDIT: en frosk? Endret 9. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 All... glory... to... the... hypnotoad Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 futurama right? Helt genialt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 futurama right?Helt genialt FTW! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sant Blir bare mer og mer glad i den serien. http://www.youtube.com/watch?v=gdnI4Po8CvI...feature=related Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg