Jann - Ove Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nytt troll observert på frifot her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=196421 Trollet er merkelig opptatt av homofili og store tall. Hva slags troll-art er dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 "I dag, 18:59: roarroar: Sorry! Noen har kødda på brukeren min. Gi meg en advarsel nå. Så glemmer vi det her." Case closed. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fanboyizm er idioti. Hva med å faktisk gå for det beste produktet istedenfor? (: Jeg liker visst Infected Mushroom, jeg. Evt det billigste av to alternativer. Infected Mushroom minner meg om TG08. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 "I dag, 18:59: roarroar: Sorry! Noen har kødda på brukeren min. Gi meg en advarsel nå. Så glemmer vi det her." Case closed. Han har trollet siden han ble medlem da oO Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 IM minner meg om sommeren '08. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Infected minner meg om good times in Steinkjer med grønt og brunt og flotte mennesker Jeg liker å være fænbåi. Og siden min Bosch slutta med mobiler, har jeg ikke funnet noe annet brukbart enn Nokia edit: Da er AO lasta ned og nå patcher jeg. Skal ta meg selv tilbake 8-9 år tenkte jeg ^^ Endret 9. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Weeeeeeee..endelig gikk bedøvelsen vekk OG jeg kan tygge på begge sidene av kjeften for første gang på 5 år Mat er mye lettere når man slipper å holde den på bare høyresida bestandig. All respekt til tannleger. Endret 9. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forslag til middag anyone? Tacokjøttdeig oppå brødskive, med ost på toppen. Sleng på jalapeño, chili, fetaost, salsa+++ for å få det enda mer spennende. Kjempegodt! =D Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forslag til middag anyone? Tacokjøttdeig oppå brødskive, med ost på toppen. Sleng på jalapeño, chili, fetaost, salsa+++ for å få det enda mer spennende. Kjempegodt! =D Hvem kan la være å støtte det forslaget der da? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forslag til middag anyone? Tacokjøttdeig oppå brødskive, med ost på toppen. Sleng på jalapeño, chili, fetaost, salsa+++ for å få det enda mer spennende. Kjempegodt! =D takker får se hva jeg får til. Regner ute, sykkelen har punga ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forslag til middag anyone? Skinkebiff marinert i i chilli, hvitløk og litt ingefær, med fersk pasta(gjerne ravioli med ost), stekt champignon(fersk) og kantarell og champignonsaus ved siden av. Nomnom! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 spør her.. lol. Hva er det jeg må gjøre for å ikke sende ut varsler eller få varsler fra noen.. f.eks når de har slått rekorden din eller at du har slått demmes rekord i xxx.. hvor det da sendes ut varsel ?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som har link til den blogg tråden på forumet, der folk poster bloggen sin...finner ikke tråden Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som har link til den blogg tråden på forumet, der folk poster bloggen sin...finner ikke tråden Finnea det en slik tråd? Har søkt men finner ingen ting Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Yay, age of empires er gøy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som har link til den blogg tråden på forumet, der folk poster bloggen sin...finner ikke tråden Finnea det en slik tråd? Har søkt men finner ingen ting Jeg mener jeg har postet i en slik tråd en gang, og lest blogger til andre forumbrukere! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg mener jeg har postet i en slik tråd en gang, og lest blogger til andre forumbrukere! Er det over 24 mnd siden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg mener jeg har postet i en slik tråd en gang, og lest blogger til andre forumbrukere! Er det over 24 mnd siden? Nope.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Da sjekker man mine innlegg Endret 9. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg