Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Good news, everyone! I've invented a device which makes you read this in your head, in my voice! Gets me every single time Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 http://www.rarenyheter.com/?p=1763 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Seriøst, hvem surfer på sånne sider? 48 minutter til bussen hjem går.. Holder på å dø av sult her! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er bedøvd i halve kjeften etter tannlegetime nr 2 på to dager. Herrrlig.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Seriøst, hvem surfer på sånne sider? 48 minutter til bussen hjem går.. Holder på å dø av sult her! En venn linka den. Gå å ta deg noe mat!!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gå å ta deg noe mat!!! Funker ikke sånn når man er på jobb og nærmeste matbutikk er et kvarter unna =/ Oh, i morra er det freeeedag *glede seg skikkelig til* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fredager er fine dager. Vafler til lunsj på jobben Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skal til Sverige på lørdagen, da er det mye som skal handles inn Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gå å ta deg noe mat!!! Funker ikke sånn når man er på jobb og nærmeste matbutikk er et kvarter unna =/ Oh, i morra er det freeeedag *glede seg skikkelig til* Oh didnt know u were workin Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Så mye fritid, så lite å gjøre... Mens andre gledet seg til ferien, sitter jeg her og faktisk sliter med å finne interessant prosjekter å holde på med. Arbeidsledighet ftl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Arinodin! :D *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Go morgen folkens. Har et spørsmål jeg håper noen kan svare meg på. Hva er den desidert billigste måten å komme seg fra oslo til københavn på? Om man ser bort i fra haiking. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Go morgen folkens. Har et spørsmål jeg håper noen kan svare meg på. Hva er den desidert billigste måten å komme seg fra oslo til københavn på? Om man ser bort i fra haiking. Gå eller sykle Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Go morgen folkens. Har et spørsmål jeg håper noen kan svare meg på. Hva er den desidert billigste måten å komme seg fra oslo til københavn på? Om man ser bort i fra haiking. Gå eller sykle Skal du sykle eller gå til københavn fra oslo bruker du mer i mat på reisen dit enn hva du ville brukt om du skulle kjøpt en bussbillet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekka Norwegian eller noe for billig billetter fra Gardermoen til Kastrup ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skal til Sverige på lørdagen, da er det mye som skal handles inn Jeg vil ha et tårn med General Extra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Mehe, greit det Steffen :!: Aah så du tar opp bestillinger ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Sikkert... Men vansklig med utdeling da Posten? Send PM da hvis du/dere er interessert, hvis jeg har penger nok kan jeg sikkert handle inn for deg :!: Endret 9. juli 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Alle daue her eller? Mystisk stille! Hva har folk gjort idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg