Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hadde du vært noen år tidligere ute og spurt moren min, så hadde du også fått, Smurfen. Hu ga bort nintendoen til en guttunge i bygda, uten mitt samtykke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) oO Er det mulig? Jeg har jo en gammel SNES, liggende, men et eller annet er fucka, mest sannsynlig PSUen. Får ikke strøm på den, prøvd med forskjellige adaptere, men null og niks edit: Also, too true: Endret 9. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Elsk? JA. Minner meg på at jeg må få surra meg til å faktisk bytte kontakta i mine to nå som jeg faktisk har kontakter liggende. Skal bli godt å bli kvitt blinkinga og omsider få spillt litt igjen. Kanskje jeg til og med skal gidde å få liv i den trådløse kontrolloverføringssaken. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Spiller Flintstones fra 1992. NOSTALGIA de luxe Elsker dette spillet så høyt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 13 år gamle jenter som går rundt og fniser når de ser meg og snoker i tinga våre, gjør meg gal. Og ikke på en positiv måte. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva faen gjør du med 13 år gamle fnisete jenter? Altså, hvordan slipper de til tingene dine? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 God Formiddag! Drit i det om jeg tar feil med ettermiddag eller formiddag...gidder ikke diskusjonen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Farmor har ansatt de til å gjøre småjobber rundt om i huset og utenfor huset. Og de skal selvfølgelig gå og rydde og tørke støv i alle rommene i huset, inkludert de to jeg har rigga meg opp på. Gikk forbi kontoret til farfar i sted, da var de nede i skuffene og inne i skapene. Gah! Det er ettermiddag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ha ha ha. Faen, jeg er sulten. Spise crappy mat hjemme, eller enda mer crappy mat på byen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fly til Bergen om fem timer, bør kanskje starte å pakke og ordne meg snart.. Nah, film i senga noen timer til. *smøre mat og se mer film* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ha ha ha.Faen, jeg er sulten. Spise crappy mat hjemme, eller enda mer crappy mat på byen? Finn deg en Meny/Ultra/Whatever og fiks deg en selvplukkssalat! Fly til Bergen om fem timer, bør kanskje starte å pakke og ordne meg snart.. Nah, film i senga noen timer til. *smøre mat og se mer film* Hvordan gikk det med hengekøyeplanene dine, MSg? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvordan gikk det med hengekøyeplanene dine, MSg? De går bra de, må bare få kjøpt den inn. Tenk deg da, kunne ligge ute i skyggen i en diger hengekøye med fjernkontroll til Mac Minien i stua og se film dagen lang! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Good news, everyone! I've invented a device which makes you read this in your head, in my voice! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Good news, everyone! I've invented a device which makes you read this in your head, in my voice! Den fungerte faktisk! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 *BILDE* Good news, everyone! I've invented a device which makes you read this in your head, in my voice! GET OUT OF MY HEAD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg