Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 /me drar Kexxy inn i dansen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 TøseGuri, skal du på jobb i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nope, fri frem til 3. August (Heldigvis) Skulle jeg på jobb hadde jeg vært fucked nå, mildt sagt.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Var akkurat det jeg tenkte Var nettopp innom kjøkkenet for å hente mer cola, og der satt min mor og nøt dagens første kopp kaffe. Har fri frem til 1.August selv jeg Så begynner jeg i samme stilling som deg faktisk, men på samme sted som Kim (Ghraag) og Robin (probin) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skal begynne som IT-lærling du også ja? Isåfall har du masse sure lærere og elever å se frem til, elskbart. <3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg vet akkurat hva jeg går til. Har vært utplassert der hver onsdag halve skoleåret som var, og jeg storkoste meg <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, det å være IT-lærling kan virkelig være morsomt til tider, husker feks en gang jeg lånte auditoriet på jobb (Som nesten er som en kinosal). Der satt jeg og noen venner oss å så på film etter stengetid. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Huff, tror jeg bør legge meg nå. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Awesome. Bruker PCen min hjemme som "webserver" nå, takket være Opera Unite. Geeenialt! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, det å være IT-lærling kan virkelig være morsomt til tider, husker feks en gang jeg lånte auditoriet på jobb (Som nesten er som en kinosal). Der satt jeg og noen venner oss å så på film etter stengetid. Det skal jeg i dag tror jeg. Drar med meg disken min bort og setter på Watchmen og sjekker nettet for en ny episode av Shippuuden <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg valgte allmenn påbygging isteden for 2årig lærling-utdannelse. Jaja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Morn morn ja folks. Året går fort uansett det Slimda, så egentlig samme hva du velger. Allmenn påbygg er uansett kjekt å ha med tanke på videre utdanning. Her har jeg min nest siste arbeidsdag og jeg kan ikke si jeg føler det noe særlig vemodig. Ikke at jeg har mistrivdes, men jeg er lei av å jobbe på skole. Så nå tar jeg ut mine siste ferieuker før jeg intensiverer jobbsøkinga (igjen), og forbereder meg mentalt på fagprøven i August Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lurer på hvorfor ikke helga og gatebil har starta enda... Den jobb uka her er laaang Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm.. Kanskje jeg bør legge meg snart.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nå er jo det et par år siden jeg gikk VGS da jeg tok det valget, og jeg sitter og koser meg med jobb som support/drift-personell for et stort selskap. Det jeg HAR gjort i år, er å søke på høyskole i håp om å få et skikkelig bevis utenom VGS. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm.. Kanskje jeg bør legge meg snart.. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm.. Kanskje jeg bør legge meg snart.. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU Spise Nachos -> Dusje -> Sove Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 -_______-" Gled deg til sommerferien neste år! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 -_______-" Gled deg til sommerferien neste år! Haha, kan si det samme til deg =D *Top Gear og Ghostcast Server* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg vet hva som venter meg. Det vet ikke Torger For alt det han vet kan det være dritchill. Selvom jeg forteller om min misnøye. Men det kan også være min oppfatning. Som igjen vil si at det kanskje ikke vil føles slik for han ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg