Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Onani-onana. Burde vel fungere for jenter også. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jenter er så vanskelig, vet du. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Katten min ligger i senga mi, skjelver, har kraftige hosteanfall, ser helt slapp ut!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! ta med til en veterinær i morgen, og pass på den og la den hvile nå. Ja, må nok det. Hun ligger i senga si ved siden av meg nå og det ser ut som hun sover. Får vel legge meg snart,, også ta henne med til veterinæren i morgen tidlig. god bedring til lille pus Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Enten det eller så er det "woohoo verden sewger jeg kutter meg i armen så blir alt mye beedre også er jeg sånn emo og det er tøffft også digger jeg band som As I Lay Dying og My chemical romance han er bare såååååååååååå heit"Noen ganger får jeg lyst til å smekke til deg, fordi du er så utrolig respektløs ovenfor ting du faktisk ikke har den fjerneste ide om. Om innlegget var myntet på meg, så må jeg virkelig si at du åpner kjeften om ting du ikke har noen ide om. Om ikke, så kan jeg fortelle deg at det er idioter (unnskyld det dårlige språket, har en tendens til å rote bort ordene når jeg blir sint) som deg som absolutt høyt og tydelig skal plassere selvskading og emo-stilen sammen. DET ER INGEN SAMMENHENG DER. Joda, gruppene selvskadere og emoer har ofte innslag av den andre gruppen, men det gjør ikke 'emo' og 'selvskader' til synonymer. Gruppene 'berter' og 'selvskadere' har faktisk minst like mange (om ikke like høyrøstede) innslag av hverandre. OOOOOHHHHH den der svei tenker jeg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå skal det bli godt med varme ostesmørbrød og CSI-maraton. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Holder meg til Sitting Bull altså Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Onani-onana. Burde vel fungere for jenter også. Oh yes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Smekk ivei, vi er på teh internets. Bare det faktum at du klikker i vinkel og poster lange manifest med en gang jeg nevner emo og selvskading sier sitt, istedet for å bare si "haha nei er du dum?" Endret 9. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Smekk ivei, vi er på teh internets. Bare det faktum at du klikker i vinkel og poster lange manifest med en gang jeg nevner emo og selvskading sier sitt, istedet for å bare si "haha nei er du dum?" OHHHHH den der svei tror jeg. *ler* Nei jeg skal gå til sengs, og så skal jeg tenke over hvor mye livet mitt suger. Takk for at du fikk meg innpå det, Bytex. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Å, hurra for ødelagt døgnrytme.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Å, hurra for ødelagt døgnrytme.. +1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 HURRA for fri frem til tirsdag. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hurra for natt nr 3 uten søvn! en flue fløy inn i vifta mi å bli delt i flere biter.. O.o Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Å, hurra for ødelagt døgnrytme.. +1 +1 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jada, bare vær sånn du ja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 /me drar Kexxy inn i dansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 /me danser med TøseGuri *Danse med Bazukh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg