:---{D Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 lizotte junk it(: sier (00:12): do you guys have cows in norway? Gjett nasjonalitet! Negersk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Må vel være amerikansk. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Danielzu vant 10 000-kroners spørsmålet. Grattis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 HEI ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Katten min ligger i senga mi, skjelver, har kraftige hosteanfall, ser helt slapp ut!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nie: Så deg sammen med Eplefe, hun var lett å gjenkjenne! Så.. kobla jeg at hun andre var deg? Har nokså ..fotografisk hukommelse. Dere satt på terminalen. Jeg hadde nettopp vært innom, men så dere ikke før jeg satt på 3-bussen like utenfor. Heh, sykehus.. holder meg helst unna! Hva gjør du der så ofte?Ah, ja, Eplefe i stavanger ved siden av noen med innovertiss så er vel sannsynligheten stor for at det er meg, ja. Hu jobber vel der, gøy nok passerer jeg det sykehuset et par ganger i uka selv. Tante bor et par hundre meter fra det Stchemmer det. Enten det eller så er det "woohoo verden sewger jeg kutter meg i armen så blir alt mye beedre også er jeg sånn emo og det er tøffft også digger jeg band som As I Lay Dying og My chemical romance han er bare såååååååååååå heit"Noen ganger får jeg lyst til å smekke til deg, fordi du er så utrolig respektløs ovenfor ting du faktisk ikke har den fjerneste ide om. Om innlegget var myntet på meg, så må jeg virkelig si at du åpner kjeften om ting du ikke har noen ide om. Om ikke, så kan jeg fortelle deg at det er idioter (unnskyld det dårlige språket, har en tendens til å rote bort ordene når jeg blir sint) som deg som absolutt høyt og tydelig skal plassere selvskading og emo-stilen sammen. DET ER INGEN SAMMENHENG DER. Joda, gruppene selvskadere og emoer har ofte innslag av den andre gruppen, men det gjør ikke 'emo' og 'selvskader' til synonymer. Gruppene 'berter' og 'selvskadere' har faktisk minst like mange (om ikke like høyrøstede) innslag av hverandre. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 HEI! Hei på deg! Hei hei^^ Fin kveld? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei hei^^ Fin kveld? fin den, sitter og eter pringles og så på My Name Is Earl. Du da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Katten min ligger i senga mi, skjelver, har kraftige hosteanfall, ser helt slapp ut!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! ta med til en veterinær i morgen, og pass på den og la den hvile nå. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei hei^^ Fin kveld? fin den, sitter og eter pringles og så på My Name Is Earl. Du da? joda. sitter å ser på CSI å... kjeder meg:P men ellers flott! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oki. Ålesund er klar for teppebombing. Jeg kan selv holde the red point (target) sjøl. Faen for ett høl. Gleder meg til å komme tilbake til Bergen på lørdag ja. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Katten min ligger i senga mi, skjelver, har kraftige hosteanfall, ser helt slapp ut!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! ta med til en veterinær i morgen, og pass på den og la den hvile nå. Ja, må nok det. Hun ligger i senga si ved siden av meg nå og det ser ut som hun sover. Får vel legge meg snart,, også ta henne med til veterinæren i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sitter og tenker over hva fysioterapeuten sa. Hva sa fysioterapauten da? Mye mumbojumbo som jeg fortsatt prøver å fordøye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sitter og tenker over hva fysioterapeuten sa. Hva sa fysioterapauten da? Mye mumbojumbo som jeg fortsatt prøver å fordøye. ok Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da tar jeg kvelden! Natta DNFK Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 jeg får ikke sove i det hele tatt ! er det noen som har tips på hvordan å sovner fort ??????? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Gå en tur ut, fyr opp en sigg, røyk den ferdig, gå og legg deg. Funker alltid på meg. Evt. legg inn en runk inni der også. edit: Also, I might have Bektherevs. Yeehaw! Endret 8. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gå en tur ut, fyr opp en sigg, røyk den ferdig, gå og legg deg.Funker alltid på meg. Evt. legg inn en runk inni der også. ja men jeg røyker ikke og jeg er jente xD noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg