.sere Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nie: Så deg sammen med Eplefe, hun var lett å gjenkjenne! Så.. kobla jeg at hun andre var deg? Har nokså ..fotografisk hukommelse. Dere satt på terminalen. Jeg hadde nettopp vært innom, men så dere ikke før jeg satt på 3-bussen like utenfor. Heh, sykehus.. holder meg helst unna! Hva gjør du der så ofte? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hu jobber vel der, gøy nok passerer jeg det sykehuset et par ganger i uka selv. Tante bor et par hundre meter fra det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Enten det eller så er det "woohoo verden sewger jeg kutter meg i armen så blir alt mye beedre også er jeg sånn emo og det er tøffft også digger jeg band som As I Lay Dying og My chemical romance han er bare såååååååååååå heit" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg kommer nok til å få det God dag folkens Endret 8. juli 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sitter og tenker over hva fysioterapeuten sa. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sitter og tenker over hva fysioterapeuten sa. Hva sa fysioterapauten da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 @Shikaru: Prøvd nye Monkey Island? Vad tycks? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dæven for en stor tråd! Ô.o Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 O my god its a FluffyBeast! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dæven for en stor tråd! Ô.o Velkommen til DNFK! Tråden for verdiløs snakk, forumhoring og andre sosiale prospekter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 @Shikaru: Prøvd nye Monkey Island? Vad tycks? venta på, tegna liten fanart ( som nå er avataren min ) spillt, runna, og kost meg veldig! Syns det var veldig bra jeg da gleder meg til neste kapittel. gleder meg også til remaken av MI1 som kommer ut om en uke ( trur det var 1ern ) kjøpte sam and max i sta så det spiller jeg nå da. hahah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er The Secret of Monkey Island ja. Nettopp lest ferdig boken Heart Shaped Box. Anbefalles til alle over 8år. (dvs ikke deg sameboe) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er The Secret of Monkey Island ja. Nettopp lest ferdig boken Heart Shaped Box. Anbefalles til alle over 8år. (dvs ikke deg sameboe) Nå er du frekk her :< Lenke til kommentar
mathos Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 lizotte junk it(: sier (00:12): do you guys have cows in norway? Gjett nasjonalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg