Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En kompis av meg la en gang kjønnshår i en pakke som var halvfull med rømme dip. Den mugna unormalt fort!

:ohmy: Og hvordan fikk han denne idéen fra helvete, da?

han er.. vel litt spesiell. Men det er sikkert derfor jeg digger han! ^^ Vi finner på mye sykt når vi kjeder oss. Vi setter oss ihvertfall ikke ned på et forum og syter om det.

Uansett, etter at han fikk dame (jada, han ordna seg en snasen berte) så slutta han med sånt! :)

Skarstad: YEAH! :D Scrubs er konge!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, ikke bli paranoid da. Nei, vi har ikke møttes, men jeg klarte å grave opp NTNU-brukernavnet ditt når jeg visste navn og linje fra NTNU-tråden. Kongebra side, særlig sammenlignet med den gjennomsnittlige ITGK-øvingssiden. :D
Thanks mate! ;) Vi får møtes å ta en random kaffe endag i realfagskantina! Mini-forumtreff.
Lenke til kommentar
Haha, ikke bli paranoid da. Nei, vi har ikke møttes, men jeg klarte å grave opp NTNU-brukernavnet ditt når jeg visste navn og linje fra NTNU-tråden. Kongebra side, særlig sammenlignet med den gjennomsnittlige ITGK-øvingssiden. :D
Thanks mate! ;) Vi får møtes å ta en random kaffe endag i realfagskantina! Mini-forumtreff.

Er veldig for den ideen der! Spørs om vi kanskje får komme tilbake til dette en gang, siden jeg lurer på å ta kvelden nå (jeg har som sagt ikke bare 10:00-forelesninger jeg går på :p) ...

Lenke til kommentar
kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann
Hørt om Darwin før? Evolusjonslæren og sånn?

nope eg gidd ikkje kaste vekk livet mitt på å lese om det pisset

Sukk. Jeg trodde man hadde noen krav for å gå ut av grunnskolen i Norge, jeg.
Det finnes kun en legeserie, og det er House. :love:

Hallo?

Omfg, I forgot Scrubs. Okei, House og Scrubs. :wee:
Eplefe: er det fint i signaturen min?

liker du rosa-fargen? gjør du? hæ? :p

Jeg trives veldig godt, og rosafargen var pre-hetty neat. :wee:
Lenke til kommentar
b-real: ok, så no er eg eit troll fordi eg trur på gud? :scared: mhm, det er nok mange troll som trur på gud

hvordan kan du vite at den var rettet mot deg? Herregud schnell. Spill rollen din bedre.

Du er gått fra pr0 til amatør på en dag.

Sånn. Nå er jeg ferdig med deg.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Er veldig for den ideen der! Spørs om vi kanskje får komme tilbake til dette en gang, siden jeg lurer på å ta kvelden nå (jeg har som sagt ikke bare 10:00-forelesninger jeg går på :p) ...
Bwaha! :wee: Right'o. Nightypants mr guy.
Lenke til kommentar
espen pai: why??

jeg blir stadig overasket over hvor trangsynt du faktisk er... Jeg håper for guds skyld at du bare later som du er så dum, og alt det du har skrevet inne på forumet bare er tull...

er det ikke det, så synes jeg virkelig synd på deg som person, og aller omkring deg.

Lenke til kommentar
Looks like it. Folk må faen meg ha det inn med teskje her for å skjønne det.

Nyttesløst *riste på hodet*

Har ingenting med mangel på kunnskap å gjøre. Har noe med mangel på vilje til å bruke nevnte kunnskap. Billig underholdning er billig underholdning. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...