NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Datasmurf: I vannsengbutikker ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Smurf: 80-tallet EDIT: Dere har sett "Den siste revejakta" ikkesant? Det ER no i det de sier der assa, har egentlig litt lyst på en slik seng selv, bare for det! Endret 8. juli 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Datasmurf: http://lmgtfy.com/?q=vannseng Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) lolwut? fikk nettopp mail om at "Du er en av Dagbladet.nos 100 viktigste kommentatorer" for utstrakt trolling på dabla's sider o.O "Gratulerer - du er en av Dagbladet.nos viktigste, beste og mest aktive kommentatorer! " o.O Endret 8. juli 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Datasmurf: I vannsengbutikker ... Hvor finner jeg de? Altså, ikke på nett, men irl Smurf: 80-tallet EDIT: Dere har sett "Den siste revejakta" ikkesant? Det ER no i det de sier der assa, har egentlig litt lyst på en slik seng selv, bare for det! Har sett den ja, men har sikla på vannseng i årevis, hovedsaklig fordi mamma og pappa alltid har hatt en. Datasmurf:http://lmgtfy.com/?q=vannseng Ty ty, still. Want IRL-shop Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg reagerer mest på bruken av ordet "gratulerer". Impliserer ikke det at det er noe positivt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gravid, varm jente søker noen med kraftig benmuskulatur til ett motiverende spark i baken. Føler du at dette appelerer til deg, vennligst dukk opp på døra mi innen 5 minutter. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gravid, varm jente søker noen med kraftig benmuskulatur til ett motiverende spark i baken. Føler du at dette appelerer til deg, vennligst dukk opp på døra mi innen 5 minutter. Kommer helt ann på hvor i verden du befinner deg, og hva du trenger motivasjon til... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ty ty, still. Want IRL-shop Kjøpte noen deler til vannsenga på en butikk i Oslo. Men dit kommer jo du deg ikke, for det er jo "fjell". Ikke sant? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kommer helt ann på hvor i verden du befinner deg, og hva du trenger motivasjon til...Sunde, Stavanger, husarbeidet som er blitt utsatt i den ulidelige varmen som har vært. x) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kommer helt ann på hvor i verden du befinner deg, og hva du trenger motivasjon til...Sunde, Stavanger, husarbeidet som er blitt utsatt i den ulidelige varmen som har vært. x) Skal godt gjöres å komme seg fra Gjövik til Stavanger på 5 min. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 væsjego'! Jeg sa gravid jente, ikke esel. ._. Skal godt gjöres å komme seg fra Gjövik til Stavanger på 5 min. Kan gi deg ti minutter, om det hjelper på? 8D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 væsjego'! Jeg sa gravid jente, ikke esel. ._. Er ikke gravide jenter sta som esler, da? Hmm, kanskje jeg ikke burde si mer... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan gi deg ti minutter, om det hjelper på? 8D Haha, tviler på at det hjelper noe spess... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er ikke gravide jenter sta som esler, da? Hmm, kanskje jeg ikke burde si mer... Bare deler av tiden. Resten er vi sippete som valper som ikke får viljen sin, modige som løver, sinte som bavianer, eller glade som latterfugler. Alt i en stor herlig mix. 8D Haha, tviler på at det hjelper noe spess...12 da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Kommer helt ann på hvor i verden du befinner deg, og hva du trenger motivasjon til...Sunde, Stavanger, husarbeidet som er blitt utsatt i den ulidelige varmen som har vært. x) Hah! Jeg bodde på Sunde mitt første leveår ^^ edit: Ty ty, still. Want IRL-shop Kjøpte noen deler til vannsenga på en butikk i Oslo. Men dit kommer jo du deg ikke, for det er jo "fjell". Ikke sant? He he, kommer meg nok til Oslo ja. Det er ikke noe problem. Vært mer praktisk om jeg fant en i Trondhjem riktignok. Endret 8. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Halla folkens! Står til? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mamma og de skal til Oslo i morgen å hente en bobil. ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg