Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Smurf: 80-tallet :p

EDIT: Dere har sett "Den siste revejakta" ikkesant? Det ER no i det de sier der assa, har egentlig litt lyst på en slik seng selv, bare for det! :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

lolwut?

fikk nettopp mail om at "Du er en av Dagbladet.nos 100 viktigste kommentatorer‏" for utstrakt trolling på dabla's sider o.O

"Gratulerer - du er en av Dagbladet.nos viktigste, beste og mest aktive kommentatorer! " o.O

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
Datasmurf: I vannsengbutikker ... :wee:

Hvor finner jeg de? Altså, ikke på nett, men irl :p

Smurf: 80-tallet :p

EDIT: Dere har sett "Den siste revejakta" ikkesant? Det ER no i det de sier der assa, har egentlig litt lyst på en slik seng selv, bare for det! :p

Har sett den ja, men har sikla på vannseng i årevis, hovedsaklig fordi mamma og pappa alltid har hatt en.

Ty ty, still. Want IRL-shop :p

Lenke til kommentar
Gravid, varm jente søker noen med kraftig benmuskulatur til ett motiverende spark i baken. Føler du at dette appelerer til deg, vennligst dukk opp på døra mi innen 5 minutter.

Kommer helt ann på hvor i verden du befinner deg, og hva du trenger motivasjon til...:p

Lenke til kommentar
Kommer helt ann på hvor i verden du befinner deg, og hva du trenger motivasjon til...:p
Sunde, Stavanger, husarbeidet som er blitt utsatt i den ulidelige varmen som har vært. x)

Skal godt gjöres å komme seg fra Gjövik til Stavanger på 5 min. :p

Lenke til kommentar
Er ikke gravide jenter sta som esler, da?

Hmm, kanskje jeg ikke burde si mer... :whistle:

Bare deler av tiden. Resten er vi sippete som valper som ikke får viljen sin, modige som løver, sinte som bavianer, eller glade som latterfugler. Alt i en stor herlig mix. 8D

Haha, tviler på at det hjelper noe spess...:p
12 da?
Lenke til kommentar
Sunde, Stavanger, husarbeidet som er blitt utsatt i den ulidelige varmen som har vært. x)

Hah! Jeg bodde på Sunde mitt første leveår ^^

edit:

Ty ty, still. Want IRL-shop :p

Kjøpte noen deler til vannsenga på en butikk i Oslo. Men dit kommer jo du deg ikke, for det er jo "fjell". Ikke sant? :p

He he, kommer meg nok til Oslo ja. Det er ikke noe problem. Vært mer praktisk om jeg fant en i Trondhjem riktignok.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...