Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke jeg. Stormer det ute, står jeg i vinduet eller er ute og hoppe og danser, uansett hvor trett jeg er. Er det sol, ligger jeg svimt av et sted Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke jeg. Stormer det ute, står jeg i vinduet eller er ute og hoppe og danser, uansett hvor trett jeg er.Er det sol, ligger jeg svimt av et sted Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sover som en stein uansett vær, jeg. Fint å se at det er en til som gjør som meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke jeg. Stormer det ute, står jeg i vinduet eller er ute og hoppe og danser, uansett hvor trett jeg er.Er det sol, ligger jeg svimt av et sted What? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sover som en stein uansett vær, jeg. Fint å se at det er en til som gjør som meg Samme som meg faktisk ^^, Eneste som greier å vekke meg er at folk slenger en pute i ansiktet mitt hardt, og vekkerklokka Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva er det med deg og gale damer da, smurf? Du leker snill onkel med dem via brevveksling eller chatting så du kanskje skal få et nyp når de kommer ut? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) What? sitter du ikke inne å gamer når det stormer? man er ute når det er SOL! Endret 8. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er ikke ute når det er sol heller. Sol er for pingler. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Så begynner det å tordne igjen! @£$€ !! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva er det med deg og gale damer da, smurf? Du leker snill onkel med dem via brevveksling eller chatting så du kanskje skal få et nyp når de kommer ut? Ha ha, nei jeg vetta søren. Ikke for nypenes skyld iaf. Har ikke sjans på de uansett. Jeg bare søker likesinnede jeg. What? sitter du ikke inne å gamer når det stormer? man er ute når det er SOL! Nei? Jeg digger å være ute når det er uvær. Det er min favoritt-type når det kommer til vær. Ikke for det, jeg er ute når det er sol også, men da er jeg så sløv og klager veldig mye om jeg ikke har kronisk tilgang til noen liter drikke, sigaretter og venner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 http://www.dagbladet.no/2009/07/08/nyheter...s/flom/7107707/ "Varsler flom på Østlandet Verst i Oppland og Buskerud." Men i all verden...bra jeg bor i 3. etasje, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er aldri flom noen steder hvor jeg er Jeg vil også bade i skittent vann i første etasje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan knapt vente på at det begynner å regne jeg. Har vært alt for varmt de siste par ukene. Trenger kjølig luft. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg gikk rundt i halvkoma med den varmen vi hadde tidligere. Jeg skrudde ned vannsenga en grad, i håp om det skulle være mulig å sove der, men akk nei. Nå som temperaturen plutselig forsvant, var senga akkurat i grenseland mellom varmt nok og for kaldt, noe som resulterte i at jeg våkna med forkjølelse. Dritt! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kan komme hit, her er det 10,5 grader ute. Måtte sette på ovnen for det er bare 16 grader inne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha, vannseng ja. En relic fra 80-tallet, det. Likte å sove i mamma og pappas store vannseng husker jeg. Men vil ikke ha noe slikt selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har det på samme måte som Bytex. Vannseng + dagen derpå = sjøsjuk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Vannseng er det flere grunner til jeg har. Men den største er vel at jeg ikke hadde noe annet enn enkelseng når jeg fikk dame. Alt for trangt til to stk der. *edit* Samt det er chill å sove i om vinterstider.. MMmm, varm seng. Endret 8. juli 2009 av Slimda Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da sitter man nok en gang på Lorrys, sniker nett av Frida. Jeg undrer hvem denne Frida egentlig er ... http://image-cache.boostcruising.com/datab...41906599993.jpg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vannseng er det flere grunner til jeg har. Men den største er vel at jeg ikke hadde noe annet enn enkelseng når jeg fikk dame. Alt for trangt til to stk der. *edit* Samt det er chill å sove i om vinterstider.. MMmm, varm seng. WTB! Hvor kjøper man vannsenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg