Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med deg og gale damer da, smurf? Du leker snill onkel med dem via brevveksling eller chatting så du kanskje skal få et nyp når de kommer ut?

Ha ha, nei jeg vetta søren. Ikke for nypenes skyld iaf. Har ikke sjans på de uansett.

Jeg bare søker likesinnede jeg. :p

:ermm:

What?

sitter du ikke inne å gamer når det stormer? man er ute når det er SOL!

Nei? Jeg digger å være ute når det er uvær. Det er min favoritt-type når det kommer til vær.

Ikke for det, jeg er ute når det er sol også, men da er jeg så sløv og klager veldig mye om jeg ikke har kronisk tilgang til noen liter drikke, sigaretter og venner :p

Lenke til kommentar

Jeg gikk rundt i halvkoma med den varmen vi hadde tidligere. Jeg skrudde ned vannsenga en grad, i håp om det skulle være mulig å sove der, men akk nei.

Nå som temperaturen plutselig forsvant, var senga akkurat i grenseland mellom varmt nok og for kaldt, noe som resulterte i at jeg våkna med forkjølelse.

Dritt!

Lenke til kommentar

Vannseng er det flere grunner til jeg har.

Men den største er vel at jeg ikke hadde noe annet enn enkelseng når jeg fikk dame. Alt for trangt til to stk der.

*edit*

Samt det er chill å sove i om vinterstider.. MMmm, varm seng.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Vannseng er det flere grunner til jeg har.

Men den største er vel at jeg ikke hadde noe annet enn enkelseng når jeg fikk dame. Alt for trangt til to stk der.

*edit*

Samt det er chill å sove i om vinterstider.. MMmm, varm seng.

WTB!

Hvor kjøper man vannsenger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...