Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Jeg skal pr. d.d. ikke jobbe resten av livet.

Høres *kremt* givende ut :ermm:

Kunne godt ha spurt hvorfor, men mistenker jeg vet og kommer til å mislike svaret :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, når bestemor eller mor sender penger når jeg trenger er det jo ikke noe stress?

Men jo da, jeg er på jobbjakt. Har en jeg nesten helt sikkert får. Så får se hva som skjer. Har jo ingen utgifter pr. d.d., så har brukt sommeren på ferie og ikke veldig aktiv jobbjakt.

Kunne godt ha spurt hvorfor, men mistenker jeg vet og kommer til å mislike svaret :p

Var bare det at jeg var ferdig i min gamle jobb og ikke har orket å finne meg noen ny enda.

Lenke til kommentar
Jah ta en ferie men søk på jobb likevel..er bare deilig å ha fri de første 3 ukene, så begynner du å kjede deg. Trust me.

Jo da, vet godt det. Tok et friår etter GK, og det endte opp med at jeg jobbet for å ikke ta mitt eget liv av kjedsomhet. Så jeg har noen følere ute ang. jobb, og jeg vet med sikkerhet at hvis jeg ikke finner en jobb jeg vil ha, så har jeg reservejobber jeg 100% sikkert får, men som jeg helst ikke vil ha. Men jeg tjener greit på dem, så som reserveløsning er det knall.

Hmm, får kanskje gå ned og vekke Wheelman snart. Bør komme oss avgårde snart. Munkholmen neste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så det var med andre ord rullestolvennlig ute på holmen altså? Noe som enhver turistattraksjon egentlig burde være.

Lenke til kommentar
Så det var med andre ord rullestolvennlig ute på holmen altså? Noe som enhver turistattraksjon egentlig burde være.

Ute der var det visst ikke så ille. Var bare ned på brygge og inn på båten som var trøbblete.

Lenke til kommentar
Hmm, er Munkholmen rullestolvennlig?

For å late som jeg ikke skjønte hva du mente :

Ja, den er alkoholfri :)

Haha :b

Wheelman og jeg skal ut dit en tur i dag, og lurte på om det er lett å ta seg frem for ham der. Men er visst bare inn og ut av båten som er litt lite rullestolvennlig viser det seg etter en liten telefon.

Bah! Nok en gang skulle jeg ønske jeg var i Tr.hjem :p

Et par av venninnene mine jeg ikke har sett på ages kommer dit i helga, og nå som dere skal til Munkholmen hadde det vært ypperlig at jeg og min nylig løslatte venninne, tok på oss munkekuttene og sprang rundt der og skremte turister.

Oh well, om jeg får flere kvelder som i går, har det ikke så mye å si at jeg ikke er hjemme ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...