Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg blir trøtt i 10-tiden. Legger meg i 11-tiden. sovner i 12-1-tiden. Står opp 6-tiden. Trøtt som faaaaan! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gah! Nikotinsuget er skikkelig ille denne morran. Sku ønske jeg hadde kommet ut og fortalt farmor at jeg røyker, i stedet for å slutte med sigaretter og snus for godt >< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er langt bedre å slutte med røyking/snusing, enn å fortsette. Se på det som en medalje av respekt om du holder deg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg både røyker og snuser. Synes det er utrolig digg å ta meg en røyk tidlig om morgenen når jeg skal på jobb. Virkelig avslappende ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Holdt meg så og si uten snus siden høsten 07, så det er ikke så ille. Bryter sammen nå og da og tar en Mocca, men er sjeldne greier. Sigaretter er det verste å gi opp. Slutta 18. mai og har følt meg skikkelig ille noen ganger. Har i løpet av den siste uka røyka gjentatte ganger også, men jeg vil ikke, så jeg tar aldri med meg nok penger til å kjøpe en ny røykpakke når jeg går ut og jeg skal holde meg videre. Ha ha. Dette er hardt og tærer på psyken Ghraag, det er en herlig følelse. Morrasigg, snusing på skolen / jobben, lunch-siggen, et par-tre sigaretter til, snus, ettermiddags-sigg, mer snus, kvelds-sigg, mer snus og en natta-sigg for å sove bedre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Whoa, der var første tannlegetime på 10 år overstått. Hadde 4 "store kariesangrep", hun tok seg av det ene i dag (en blå tann). Det var jo ikke vondt i det hele tatt! Bortsett fra stygg smak. Må tilbake imorra for å midlertidig fikse et par andre, så må jeg vente helt til august med rotfylling.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe.. Ja jeg "gleder" meg skikkelig til tannlegetime selv. Har ikke vært der på 3-4 år. Men det er på grunn av at jeg ikke har råd til å begynne å bore hele kjeften... Men på en annen side så er det viktig å ta vare på tannkjeften sin så. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Ja begynte å innse det når jeg mista et par biter av en jeksel, og hverken kunne tygge på venstre eller høyresida i munnen denne helga. Fikk ikke nytt NOE av den gode maten tante lagde på hytta, fordi jeg satt og pirka i den ødelagte tanna med tunga hele tiden pga kløing/sviing. Og det gamle på andre siden har blødd og vært blå/svart i 6 år nå, så jeg er blitt vant med å ete på andre siden av munnen. Det var ikke vondt i det hele tatt, og jeg var så anspent at hun legen måtte stoppe og be meg puste så jeg ikke ble blå. Merket ikke at hun borra og holdt på. Bare masse stygg smak. Men tanna skal rotfylles i august, hadde ikke tid til sånt nå siden imorra er siste dag før ferien deres. Så hun borra vekk all kariesen og fylte igjen med guffe. Skal tilbake og fylle opp 2 til imorgen, så jeg kan spise normalt uten vondt noen steder..det blir KONGE. Hun ville ikke trekke noenting, var det jeg var mest bekymret for. Neida, dette fikser vi med boring sa hun bare. Og rotfylling var ikke noe vondt det heller, hun gjorde de samme tingene idag og jeg merket det ikke engang. Bare tar lengre tid. Pluss at jeg ba om årlig innkalling så jeg slipper dette tullet flere ganger. Endret 8. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm, er Munkholmen rullestolvennlig? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, frykten for å modifisere oppi der sitter i meg også. Jeg fikser det kun hvis jeg setter på en film og sørger for at volumet overgår alle vanlige grenser. Jeg takler hverken lyden, smaken eller mennesket som ordner i stand inni gapet mitt. Er rett og slett superredd for å ødelegge noe inni der.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm, er Munkholmen rullestolvennlig? For å late som jeg ikke skjønte hva du mente : Ja, den er alkoholfri Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hahaha, morsom... Nei. Uff, er alt for gretten i dag, og lar det gå utover andre (Sorry Kim^^). Null søvn og mangel på arbeidsmoral for øyeblikket kan ta kverken på det meste av positivitet. Helga er lyspunktet man nå trakter etter, og håper blir så bra som man håper på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har vært dødelig redd for det der i 10 år, selv om jeg har hatt vonde tenner. Var så nervøs når jeg kom inn på kontoret at jeg måtte rett på do først. Men når jeg først satt der og småprata med tannlegen (ei dame i 50-årene) gikk det liksom greit. De ødelegger ingenting og bedøvelsen merket jeg knapt at hun satte. Og de er vant med tannlegeskrekk så de tuller ikke med deg om det. Bare å ta steget så kommer du igang..er værre å ikke kunne tygge med 3/4 av kjeften etterhvert bare fordi du har en sperre i hodet..tante ringte tannlegen for meg, jeg turte ikke selv Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hahaha, morsom... Nei. Uff, er alt for gretten i dag, og lar det gå utover andre (Sorry Kim^^). Null søvn og mangel på arbeidsmoral for øyeblikket kan ta kverken på det meste av positivitet. Helga er lyspunktet man nå trakter etter, og håper blir så bra som man håper på Ditt dasslokk! La det gå utover meg du. Jada jada. Jeg skal huske på det til neste gang jeg er grinete Mangel på arbeidsmoral er du ikke den eneste om å mangle. Jeg sliter med å komme meg opp. Var hjemme i går >< Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Vel, jeg kan tygge med hele munnen, men må "dekke" til en tann fordi det iser GRÅDIG hvis den får kaldt vann på seg. Legg til at jeg elsker kaldt vann så skjønner selv ikke jeg en ting.... Måtte innom og la tannlegen ha det gøy med et par tenner... Jaja.. har da værre ting å bekymre meg over.. Endret 8. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Deilig å se at det ikke er bare meg som sliter med arbeidsmoral. Makan til slapphet som jeg har hatt er helt utrolig Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm, er Munkholmen rullestolvennlig? For å late som jeg ikke skjønte hva du mente : Ja, den er alkoholfri Haha :b Wheelman og jeg skal ut dit en tur i dag, og lurte på om det er lett å ta seg frem for ham der. Men er visst bare inn og ut av båten som er litt lite rullestolvennlig viser det seg etter en liten telefon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg skal ikke arbeide på 3 uker. Ahhhh. Bare dra til tannlegen istedet Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg skal ikke arbeide på 3 uker. Ahhhh. Bare dra til tannlegen istedet Jeg skal pr. d.d. ikke jobbe resten av livet. Ahhhh. Ikke dra til tannlegen en gang. Endret 8. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Blir det ikke litt dårlig med penger av å ikke jobbe resten av livet? Og ikke minst KJEDEEEELIIIIGGGGG? Jeg var arbeidsledig i 4 mnd en gang og holdt på å gå på veggene av kjedsomhet..hver dag den samme, dag ut og dag inn. Ingenting å gjøre og alle venner på jobb. Huff det var kjipt. Men det var kult i 2-3 uker. Endret 8. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg