Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nye og nye fru blom. Er vel (flere)episoder ikke et helt spill?

Mulig jeg misforsto da jeg leste om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
joda, er i episoder, men det er jo nytt alikevell. :D *installere*

Sant nok,siden min pc har elendig skjermkort er min plan enkel: vente til min bror eller en kompis instalerer det,og runde det via dem.

Skal vel komme Monkey Island 5 også. Om vi skal tro ryktene.

Lenke til kommentar

et par pupper, en liter vaniljesaus og jordbær der du kan putte jordbær :!:

Eller krem på boks og klikke i vinkel med boksen på dama di når hun er naken

eller masse olje med en eller annen god smak...smør inn hele henne og start og slikk

:!:

Jann: Imot søvn-problemer tar du 4 hyppere, 2 rivotril, 2 sobril, 2 stesolid og 25mg dolkontin( denne skal smeltes og putte i en god og varm kopp te ). Innen 30 minutter sover du 15 timer.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Vel, har ikke akkurat kommet noen vei på damefronten. Regner med at det faktisk er håp for meg og, selv om jeg er litt rar.

Imot søvn-problemer venter jeg bare noen timer til, slik at jeg blir trøtt. Liker ikke medisiner, og klarer å få sove godt når jeg først får sove nå.

Lenke til kommentar
Vel, har ikke akkurat kommet noen vei på damefronten. Regner med at det faktisk er håp for meg og, selv om jeg er litt rar.

Be yourself :)

Ah, Yum Yum nudler med biffsmak er fantastisk!

Ja! Men er det meningen at den kjøtt-tilsetninga skal være en solid klump? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har en helt ødelagt døgnrytme, så ødelagt at jeg ikke blir trøtt før i 7-8 tiden om morningen, så i dag gidder jeg ikke legge meg, og satse på at jeg klarer å styre døgnrytmen sånn halvveis på rett kjøl igjen..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...