Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 det nye er ute nå. det jeg laster ned ( kjøpt såklart ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nye og nye fru blom. Er vel (flere)episoder ikke et helt spill? Mulig jeg misforsto da jeg leste om det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 joda, er i episoder, men det er jo nytt alikevell. *installere* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 joda, er i episoder, men det er jo nytt alikevell. *installere* Sant nok,siden min pc har elendig skjermkort er min plan enkel: vente til min bror eller en kompis instalerer det,og runde det via dem. Skal vel komme Monkey Island 5 også. Om vi skal tro ryktene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Snakket dere om forumet Smurf ? Klart ;D wohoo! straks blir det monkey island Where to get? (Legal ofc) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Huff. Noen som har tips imot kløe i halsen ved allergi? Det er plagsomt. Får ikke sove når det klør slik, og det er jo ikke bra. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) et par pupper, en liter vaniljesaus og jordbær der du kan putte jordbær :!: Eller krem på boks og klikke i vinkel med boksen på dama di når hun er naken eller masse olje med en eller annen god smak...smør inn hele henne og start og slikk :!: Jann: Imot søvn-problemer tar du 4 hyppere, 2 rivotril, 2 sobril, 2 stesolid og 25mg dolkontin( denne skal smeltes og putte i en god og varm kopp te ). Innen 30 minutter sover du 15 timer. Endret 8. juli 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Amanita, skaffer du det til meg, eller? ;D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er ferdig med sånt, men har nok av coktail oppskrifter i huet mitt ja:P Og den over er testet så det går an, men hvor smart det er....det er noe annet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, har ikke akkurat kommet noen vei på damefronten. Regner med at det faktisk er håp for meg og, selv om jeg er litt rar. Imot søvn-problemer venter jeg bare noen timer til, slik at jeg blir trøtt. Liker ikke medisiner, og klarer å få sove godt når jeg først får sove nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er nok håp for de fleste, så akkurat det er det liten vits å tenke på. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, har ikke akkurat kommet noen vei på damefronten. Regner med at det faktisk er håp for meg og, selv om jeg er litt rar. Be yourself Ah, Yum Yum nudler med biffsmak er fantastisk! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Be the best you you can be. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Be the best you you can be. Never fake it tho ^^ da går det til hælvette etterhvert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei, det har jeg da aldri sagt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 smurf: http://www.telltalegames.com/ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, har ikke akkurat kommet noen vei på damefronten. Regner med at det faktisk er håp for meg og, selv om jeg er litt rar. Be yourself Ah, Yum Yum nudler med biffsmak er fantastisk! Ja! Men er det meningen at den kjøtt-tilsetninga skal være en solid klump? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 HEI HEI HEI, DERE KAN IKKE BRÅKE SÅNN! NÅ MÅ DERE ROE NED NOEN TITALLS HAKK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg har en helt ødelagt døgnrytme, så ødelagt at jeg ikke blir trøtt før i 7-8 tiden om morningen, så i dag gidder jeg ikke legge meg, og satse på at jeg klarer å styre døgnrytmen sånn halvveis på rett kjøl igjen.. Endret 8. juli 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg