Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 10år? Ai ai ai. Detta kan gå dårlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ser for meg resepsjonsdama le rått når hun skjønner hvor mye penger de skal tjene på kjeften min noen mnd fremover.. men på den andre siden ser jeg frem til det, og det skal bli digg å slippe å flytte maten rundt i kjeften for å ikke treffe den og den jekselen mere. Endret 7. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Resepsjonsdamer til tannleger er somregel(i min 23års erfaring ivertfall) pene å se på da. Litt pluss i margen. Om du spør pent så får du kanskje en leke også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, også må jeg venne meg til å kunne spise på venstresiden igjen, har en tann som er helt blå og har blødd i 5-6 år så jeg har holdt mat på høyresida av munnen hele tiden. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du får en sukkerfri kjærlighet på pinne =) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, også må jeg venne meg til å kunne spise på venstresiden igjen, har en tann som er helt blå og har blødd i 5-6 år så jeg har holdt mat på høyresida av munnen hele tiden. Selv jeg skjønner at når tanna di begynner å bli blå, da er det på tide å ringe til tannlege. Kos deg med rotfylling av den tanna også. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Bangbus er ikke ekte? Selfølgelig ikke, jeg har alltid visst de damene som var der ble betalt på forhånd. Duhhh Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvis tanna er blå så er den på vei til og dø, hvis den ikke er det allerede. Hey hva skjer ?? Jeg har sykklet hele dagen i dag og tjent 1000,- kr venter på historien bak sykkelturen og 1000kr man tjener jo litt på og være sykkelbud for pushere :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Blåtann. (Bluetooth) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) :!: jeg har 15 blåtanner :!: gidder aldri og rotfylle, mistet netsen alle tennene på høyre side allerede som 23 åring, så jeg venter bare på og få trekt resten. Gidder ikke tenna mine. Råtner innenfra og ut. Samme faen hva jeg gjør, pusser etter hvert måltid, bruker noe av det beste og sterkeste munnskyllemidlet. Tenner er noe dritt:( skal si ifra når jeg er tannløs, da har jeg perfekt sugemunn :!: Så still dere i kø, munnen min holder til alle. Endret 7. juli 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Kanskje du pusser for mye? I kjeften min har emaljen begynt å gi etter, så det kan jo bli kjempegøy etterhvert. Endret 7. juli 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) pusser 2-3 ganger daglig, pusser som jeg skal sier tannlegen ihvertfall. Pusser heller ikke for hardt for det tørr jeg ikke. Tannsykdom som ligger i familien. Råtner innenfra og ut, og det er det ikke en dritt og gjøre med. Men det som skal gjøres for jeg dekt siden jeg er under LAR. Endret 7. juli 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg kan ikke fordra tannleger, og nå må jeg nesten få fullbedøvelse, for jeg har fått syre flashbacks ofte i det siste. Og hadde vært jævlig og hatt det i stolen. Pusser sånn som i en vietnamfilm, 20 sec på hver del av tennene, så spytter jeg alt ut etterpå. Funker utrolig bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Fy søren for en kveld! Gikk ut for et par timer siden fordi jeg sku gå en liten kveldstur, møtte ei jente og vi ble bare stående å prate og tulle ei god stund, så gikk vi til favorittstedet mitt, satte oss ned og prata og så på hverandre. Så begynte det å regne og til slutt pøste det ned og vi fant ut at vi sku bevege på oss, hu sku vel hjem, men gikk i helt motsatt retning, så ble vi stående i et kryss, søkkvåte og glade, til nå og bare tøyse og prate og klemme far vell mange ganger. Så utrolig digg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ojsann, hørtes veldig bra ut smurf. Gammel var hun da? Sitter og hører på Manu Chao, jobber/koder og prater med ei på msn, kjempekos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Over 18 faktisk Blir 19 til jul, innbiller meg at hu har / hadde bruker på forumet også, men hu nekter å si meg brukernavnet sitt, så kan jo være hvem som helst. Ikke at jeg vet av så mange jenter fra Rogaland på forumet da, du har vel en eks eller noe her, amirite? Her går det i en gammel busker, G.G. Kettel. Tysk eller noe, hørte ham for noen år siden da han satt i ei gate i Stavanger og spilte. Jeg syntes det var dritkult (selv om det så og si bare var cover-låter) og kjøpte plata ^^ Mens jeg idler @ DALnet og vurderer å prøve å skrive litt igjen. Blitt så lite av det i det siste. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 wohoo! straks blir det monkey island Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Snakket dere om forumet Smurf ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 wohoo! straks blir det monkey island Jeg og Datasjur rundet Monkey Island 2: LeChuck's Revange sist onsdag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvilken dato var det Monkey Island kom igjen...det nye altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg