Zulærn Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 bestilte du nytt, eller? Nei, googlet problemet mitt, og fant ut at det kunne være flere årsaker. Fant deretter ut at det virkelig var selve batteriet som var problemer med (jeg prøvde å lade det i XPS m1530-maskinen til en i klassen, og ringte deretter DELL XPS Support og forklarte mitt problem, og hva jeg hadde kommet frem til De sa de skulle sende nytt batteri til meg straks 4 dager etter kom det en budbil med nytt batteri, og tok det gamle i retur, uten kostnad fra min side. Flott DELL! Håper dette hjalp deg Knewt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Formiddag = før middag. Ettermiddag = etter middag. Spiller liten rolle når dere slasker spiser middag, jeg spiser i 17-tiden. Det er med andre ord ettermiddag nå frem til ca. 20, da er det kveld. Klokka 12 er det natta Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 I morgen reiser jeg til Oslo. Er det noen som vil finne på noe på dagtid på torsdag? Verten min skal nemlig på jobb. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 I morgen reiser jeg til Oslo. Er det noen som vil finne på noe på dagtid på torsdag? Verten min skal nemlig på jobb. Programvare vil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg føler jeg er litt merkelig når det kommer til mat- og tids-"planene" mine. Tids"planene" er veldig faste og klart oppsatt, men jeg kan like gjerne spise frokost om ettermiddagen, lunch om kvelden og middag om morgenen, som å gjøre det slik "normen" er. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hva gjør man med skruer som har blitt skrudd så mye at de nesten er runde på toppen? Hvordan får man de ut? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dvs. at sporene på hodet på skruen er borte pga. feil bruk av verktøy? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Problem svolved. Nå gjenstår bare resten av delene på bensinbilen. Den skal funke etter dette! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det kommer den sikkert til å gjøre.. nei. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Eller slitasje Sporene blir ikke uten videre borte om man har riktig verktøy. Nei, skal jeg begynne med middag? Mexicansk gryte Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Skal jeg dra på butikken å handle meg (enda) en brus? Ja Endret 7. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjøper alltid nok brus til å holde i et par dager. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg og. Og de par dagene er over nå. Vi snakkes om 10 min! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kexxy: Og hva gjør du når du er tom? .. jeg hater meg selv mer og mer fordi prosjektet jeg driver med ikke har et fnugg av objektorientert kode i seg. Jeg burde piskes med piggtråd for å ha tatt denne avgjørelsen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Objektorientert programmering er festlig. C++ du driver med? Endret 7. juli 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ikke vis denne til Lars, han kan begynne og sippe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Objektorientert programmering er festlig. C++ du driver med? Nei, jobber mot web, så er PHP som skrives nuh Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Misliker OOP PHP for en rar grunn... Muligens fordi jeg aldri har satt meg inn i det. Gode gamle metoden funker fint fortsatt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Eller slitasje Sporene blir ikke uten videre borte om man har riktig verktøy. Okay, I give. Jeg har ikke peiling Noen som har en knapp som kan skrus på sånn at det blir torsdag nå? Also, fra det jeg husker av det, virka oop enklere enn php uten oop. Alt jeg husker er at jeg sleit med begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg