dysfunctional Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hva er det for en frøken? Er hu din så må jeg gratulere med et fint kupp Takktakk. Det er resultatet etter 6mnd med hard jobbing. :o Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skulle gjerne postet skrivebordet mitt, med min frøken som wp, men det ville hun ikke likt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 håndjobbing? Vel, noen ting må man jobbe hardt for. Gevinstene er heldigvis verdt det Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Beklager, kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 ææææ venter i spenning på MI nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg foretrekker mitt skrivebord. Og jeg foretrekker mitt *Tørrhumor-Eirik* Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sånn, da stakk man til Drammen for å ta toget til Bergen! Snakkes! Håper det er nett på toget nå. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://i101.photobucket.com/albums/m51/Dat...kshot070709.jpg Hahaha. Det husker jeg, Fargothen sin det Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 God morgen? Det er da ettermiddag, lille gutt!. Er det vel ikke. Har ikke spist middag ennda. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 God morgen? Det er da ettermiddag, lille gutt!. Ettermiddag er rundt 16-17 tia for meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 God morgen? Det er da ettermiddag, lille gutt!. Er det vel ikke. Har ikke spist middag ennda. ettermiddag ~middag tidsrom fra klokka 12 eller middag til kveld Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Faen! Hvorfor vil ikke PCen min lade seg?! Det står bare "Koblet til, lader ikke". Har batteriet gått til helvete allerede? PCen er jo bare ett år gammel! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er nok redd for at det kanskje kan være det ja. Ser i profilen din at du har Dell XPS m1530, og situasjonen du beskriver skjedde med min og da var det batteriet som var problemet (Ja, jeg har også M1530). Skal nevnes at det ikke er sikkert at det er batteriet som er gått til helvette, siden mange andre med samme problemet har ett fortsatt fungerende batteri. Enkleste måten å se om det er batteriet er å prøve å lade det i en annen XPS m1530, og se om det går der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 min er også sånn. burde sende på rep elns siden jeg fortsatt har garanti. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 God morgen? Det er da ettermiddag, lille gutt!. Ettermiddag er rundt 16-17 tia for meg Ettermiddag er vel fra 12:15 til 17:30 eller noe? Jeg må si at norgeskartet ditt er helt på bærtur. Sunnmørsalpene burde så absolutt være markert. fargoth ftw Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 God morgen? Det er da ettermiddag, lille gutt!. Er det vel ikke. Har ikke spist middag ennda. ettermiddag ~middag tidsrom fra klokka 12 eller middag til kveld Bryr meg fint lite. Ettermiddag = etter middag.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er nok redd for at det kanskje kan være det ja. Ser i profilen din at du har Dell XPS m1530, og situasjonen du beskriver skjedde med min og da var det batteriet som var problemet (Ja, jeg har også M1530).Skal nevnes at det ikke er sikkert at det er batteriet som er gått til helvette, siden mange andre med samme problemet har ett fortsatt fungerende batteri. Enkleste måten å se om det er batteriet er å prøve å lade det i en annen XPS m1530, og se om det går der. bestilte du nytt, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg