Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok redd for at det kanskje kan være det ja. Ser i profilen din at du har Dell XPS m1530, og situasjonen du beskriver skjedde med min og da var det batteriet som var problemet (Ja, jeg har også M1530).

Skal nevnes at det ikke er sikkert at det er batteriet som er gått til helvette, siden mange andre med samme problemet har ett fortsatt fungerende batteri.

Enkleste måten å se om det er batteriet er å prøve å lade det i en annen XPS m1530, og se om det går der.

:)

Lenke til kommentar
God morgen? Det er da ettermiddag, lille gutt!. :p

Ettermiddag er rundt 16-17 tia for meg :p

Ettermiddag er vel fra 12:15 til 17:30 eller noe?

Jeg må si at norgeskartet ditt er helt på bærtur. Sunnmørsalpene burde så absolutt være markert.

fargoth ftw ;)

Lenke til kommentar
Er nok redd for at det kanskje kan være det ja. Ser i profilen din at du har Dell XPS m1530, og situasjonen du beskriver skjedde med min og da var det batteriet som var problemet (Ja, jeg har også M1530).

Skal nevnes at det ikke er sikkert at det er batteriet som er gått til helvette, siden mange andre med samme problemet har ett fortsatt fungerende batteri.

Enkleste måten å se om det er batteriet er å prøve å lade det i en annen XPS m1530, og se om det går der.

:)

bestilte du nytt, eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...