Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Se ikke bort i fra det. Ser man på menneskene på charterfeber ville det ikke forundre meg om noen av dem smakte gresskar. (ikke at jeg ville prøvd å slikke på dem, men du kanjo? ) mennesker smaker ganske salt da.... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Vel, noen tabber har han i hvert fall gjort. Ooo, den svir. Schnell, din tur. fra kråke til ps3. Hvordan smakte pizzaen? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bingo! Og du er mannen bak Rogers Ugleklekkeri?Lul wut? How do you know? Have I met you? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hva er det? Ta livet av degselv? Gråte? -Ta X stykk kyllingfilet. -Kutt i biter. -Mariner i STERKT krydder -Stek i panne -Tilsett fløte -Reduser -Hell begge deler over i kjele og fortsett reduseringen -tilsett mel/vann-balnding om du vil ha det mer tyktflytende -kok ris -server Liker ikke fløte-ting. Tenkte å koke opp litt brokkoli og ris og steke alt sammen. Blir sikkert fett. Endret 27. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 fra kråke til ps3. Hvordan smakte pizzaen? Den var god. Akkurat som man skulle forvente. Hadde ikke rømme, though. Bingo! Og du er mannen bak Rogers Ugleklekkeri?Lul wut? How do you know? Have I met you? And what is this Rogers Ugleklekkeri you speak of? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 fra kråke til ps3. Hvordan smakte pizzaen? Den var god. Akkurat som man skulle forvente. Hadde ikke rømme, though. Jeg fant noe grønt noe som jeg tror har vært rømme en gang i tiden på lillebror sitt rom i dag. Du kan sikkert få det, jeg vil bli kvitt det før det rømmer på egenhånd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 -Ta X stykk kyllingfilet. -Kutt i biter. -Mariner i STERKT krydder -Stek i panne -Tilsett fløte -Reduser -Hell begge deler over i kjele og fortsett reduseringen -tilsett mel/vann-balnding om du vil ha det mer tyktflytende -kok ris -server Liker ikke følte-ting. Tenkte å koke opp litt brokkoli og ris og steke alt sammen. Blir sikkert fett. Stekt brokkoli? Nei, følg oppskifta mi. Det blir en utrolig god fløtesaus. Hvis ikke du tror meg så kom hit så skal du få smake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå er jeg en trist smurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vel...jentekliss serier er sikkert fun for noen De redder liv! har jeg også gjort men det blir ingen tv-serie om meg lizm. Næh. Vi har jo Greys, så hvorfor lage en serie om deg? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå er jeg en trist smurf Hvasopp? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 fra kråke til ps3. Hvordan smakte pizzaen? Den var god. Akkurat som man skulle forvente. Hadde ikke rømme, though. Jeg fant noe grønt noe som jeg tror har vært rømme en gang i tiden på lillebror sitt rom i dag. Du kan sikkert få det, jeg vil bli kvitt det før det rømmer på egenhånd. En kompis av meg la en gang kjønnshår i en pakke som var halvfull med rømme dip. Den mugna unormalt fort! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå er jeg en trist smurf Hvorfor da? Null alkohol i smurfen? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Hadde du fulgt med i naturfagen kunne sikkert læreren gitt deg forklaringer på både det ene og det andre. ja sikkert det. det gjer forklaring på det eine og det andre men det gjer ikkje forkalring på kven som gjer at det skjer (det er altså gud som gjer) kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mannHørt om Darwin før? Evolusjonslæren og sånn? nope eg gidd ikkje kaste vekk livet mitt på å lese om det pisset ''eg e ikkje religiøs eller noke, men eg trur på gud'' rofl. ja? eg føretrekk å ikkje bli satt i bås som ein crazi religioøs, eg har faktisk min eigen religion men eg trur på han guden i kristendommen. det går an det assa Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 And what is this Rogers Ugleklekkeri you speak of?Umh.. vi måtte lage hjemmeside i it grunnkurs 1. semester. So I made this. Enjoy. Phun intended. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Vel, noen tabber har han i hvert fall gjort. Ooo, den svir. Schnell, din tur. dman asss nei eg tørr ikkje, har nok warn som det er Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En kompis av meg la en gang kjønnshår i en pakke som var halvfull med rømme dip. Den mugna unormalt fort! Og hvordan fikk han denne idéen fra helvete, da? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bingo! Og du er mannen bak Rogers Ugleklekkeri?Lul wut? How do you know? Have I met you? Haha, ikke bli paranoid da. Nei, vi har ikke møttes, men jeg klarte å grave opp NTNU-brukernavnet ditt når jeg visste navn og linje fra NTNU-tråden. Kongebra side, særlig sammenlignet med den gjennomsnittlige ITGK-øvingssiden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå er jeg en trist smurf Smurf^^ Kvifor er du trist? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det finnes kun en legeserie, og det er House. Hallo? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 nå begynner jeg og bli skremt over deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg