dysfunctional Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den var bra, Shikaru! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 takk hva skjedde med avataren din zeromac? :| jeg burde kanskje sove snart egentlig. og forresten visste du/dere at om man har hosta i flere dager, har veldig hes stemme og ler, så høres det helt mongo ut? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den ble fjernet! Følte meg litt... svart nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg døgnet, jeg. Noen flere som er her nå? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jepp, skal til kjøreskolen om en halvtime yay Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sitter på jobb, trøtt som fy og sulten på boller... Sjokoladeboller! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 jeg skulle egentlig ut i skauen å krype i søla i dag. men det ble en tur til tønsberg istedenfor kan noen forklare hva denne betyr: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvis du for eksempel redigerer en annen brukers post så bruker man ofte etterfulgt av "fixed" for å si at man har modifisert posten. Er vel egentlig en særegen smiley for dette forumet som sikkert går tilbake til den gangen alt handlet om modder, bygging og overklokking, med andre ord : forum.hardware.no i steden for diskusjon.no Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 kan noen forklare hva denne betyr: Verktøymann, at man fikser på noe. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 takker og bukker hva skulle man gjort uten de hjelpsomme forumsfolka Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hm, noen som har en irc-klient å anbefale eller et script til mIRC? er år og dag siden jeg drev med det, og eneste jeg husker var at NoNameScript for mIRC var ganske så OK (som selfølgelig er flere år siden det ble oppdatert).. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hva skulle man gjort uten de hjelpsomme forumsfolka Funnet ut ting selv. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hm, noen som har en irc-klient å anbefale eller et script til mIRC? er år og dag siden jeg drev med det, og eneste jeg husker var at NoNameScript for mIRC var ganske så OK (som selfølgelig er flere år siden det ble oppdatert).. Bruker fremdeles NoName jeg, funker flott og blir relativt ofte oppdatert. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzab...abcdefghijk.com Endret 7. juli 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hm, noen som har en irc-klient å anbefale eller et script til mIRC? er år og dag siden jeg drev med det, og eneste jeg husker var at NoNameScript for mIRC var ganske så OK (som selfølgelig er flere år siden det ble oppdatert).. irssi er overlegent alt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzab...abcdefghijk.com Wtf? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg må slutte å sove så lenge... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hm, noen som har en irc-klient å anbefale eller et script til mIRC? er år og dag siden jeg drev med det, og eneste jeg husker var at NoNameScript for mIRC var ganske så OK (som selfølgelig er flere år siden det ble oppdatert).. Helt greit å bare bruke mIRC 6.03, trenger ikke en drøss med fancy funksjoner, og det er ikke så vanskelig å skrive sine egne. Jeg må slutte å sove så lenge... Ditto. Sku opp ni, sto opp ett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 irssi er overlegent alt. Jeg kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg