Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Glad jeg ikke har noe stressende jobb Ikke at jeg får begynne enda uansett. Neida, jeg må se en fysioterapeut først. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde det vært mulig å banke livskraften ut av en person over internett - hadde jeg brukt den muligheten nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blir du så sur av å igjen høre at du faktisk fortjener den straffen du ikke helt vil godta? Life sucks, get over it. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Du begynner å gå meg på nervene, Jann-Ove. Jeg ber ikke om å høre hvor dum jeg har vært, jeg trenger hjelp med spørsmål ang. inndragelse av førerkort m.m. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde det vært mulig å banke livskraften ut av en person over internett - hadde jeg brukt den muligheten nå. Pewpew... 4k ms i ping mot vg, great! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noe jeg ikke har fått med meg? Når jeg tenker meg om: never mind. Don't really care. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Altså, ting har konsekvenser. Det er nesten bare det å irritere folk på nett som ikke har konsekvenser. Man må vite hvor grensen går, og sørge for at man ikke tilfeldigvis terger på seg en i samme nabolag. Men hvordan klarer du egentlig å ta inn over deg noe en tilfeldig fremmed på nett skriver? Det å kunne gi faen i hva andre mener uten å absolutt påpeke akkurat det (samtidig som man da falsifiserer det.) Endret 6. juli 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, du er kos, og MSgpews har gått god for deg =D Aww.. Takk. Er koselig å høre slikt når man ellers sitter her og sutrer og savner. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Lite liv her, så tar å legger meg jeg. Natta folx! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Natti natt. Håper du ikke hater meg clvn...... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Neida, hater ikke deg heller, Wikipedersen Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det ville vel vært total krise å havne utenfor. Helt. Devastating, ingen livsmening å finne. Håhnei, det går ikke nei. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er vel bare snakk om at det er koselig når man blir likt. Er vel ingen som liker å bli mislikt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Glad jeg ikke har noe stressende jobb Ikke at jeg får begynne enda uansett. Neida, jeg må se en fysioterapeut først. Lol, hvor kom den fra? Trodde jeg posta den liek flere timer siden o_O Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg hater dere. Neida, men srsly, jeg hater noen av dere litt =D Hater du meg? ;O Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heh, heldigvis bumpet du den en time etter bare for å være sikker... Koselig å bli likt, jada. Men det er jo en fetisjisme, alle vil være innpå listen, sist gang brukere drev med dette endte deg i stengning av kafeen en stund. Så seriøst tar noen det. Just saying, since noone else is. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg hater dere. Neida, men srsly, jeg hater noen av dere litt =D Jeg tror du hater meg... Men nå var det kvelden, eller rettere sagt nattinatt for en trøtt Hvorre Endret 7. juli 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://shikaruoc.deviantart.com/art/Guybru...pwood-128557021 MONKEY ISLAND! wooh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg