Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dæven. Gjorde seg med en gåtur ja! Fy fasan så mye smågodt og større godt å hvile øya på Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 alle bildene ligger ute på photobucketen hans, så ser ikke problemet. er ikke som han prøver å skjule noe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva driver han med? :| Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 "Han" er jo Datasmurf. Ser ut som om han deepthroater en Cola-flaske. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 det siste der er mer normalt enn colaflaska i hvertfall han gjør mye rart Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Litt av en fetish du. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 En rekke innlegg og et bilde er slettet. Å poste bilder av forumbrukere for å gjøre ufine sammenligninger har ingenting verken her i tråden eller på forumet å gjøre. Vi forventer at folk oppfører seg dersom de ønsker å delta her. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ser ut som han har litt moro framfor kameraet, ifølge photobucketen hans hvertfall Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 AHAHA! for en slutt Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Få se, jeg kunne brydd meg og klaga eller noe, men som sagt, jeg bryr meg ikke for jeg har bildene liggende så folk kan finne de og se de. Cola-flasken er fordi jeg feira at jeg var ferdig med 1 år uten brus og hadde min første brusflaske (selvfølgelig glasscola). Noen bare liker cola bedre enn andre, jeg sugde den, kyssa den og gav den min kjærlighet. Men det er verre bilder av meg posta på dette forumet, på 4chan og generelt rundt omkring, jeg bryr meg ikke noe særlig. Go ahead, make fun of me. Tror ikke dere kan gjøre verre ting enn hva LarsP & co gjorde i sin tid uansett edit: Og zulboom, mange av bildene mine er sånn. Eller med trutmunn. Men jeg foretrekker det uttrykket der når jeg skal ta bilder Endret 6. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva gjorde LarsP & co i sin tid, om jeg får spørre? Altså, du må ikke svare på det, men, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Synes Sjur er en flott fyr jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Synes Sjur er en flott fyr jeg. Jeg er enig. Han virker hyggelig, og jeg har faktisk aldri sett (eller huske(r/t)) noe som gjør at jeg misliker han. Syns han er morsom jeg, med masse selvironi. Som er meget viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke at jeg vet hva som har foregått tidligere her, men dersom det er det som jeg tror det er, så har det vært gjort før og det begynner å bli særdeles utdatert og barnslig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg